Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing redbull stormchase

• callep

Medlem
    28 december, 2006 vid 13:58

ja har fått den tidningen av nån anledning.. brukar stå lite om vindsurf i den ganska ofta faktist

• oscar

Medlem
    28 december, 2006 vid 14:24

Jag får också den tidningen av nån anledning. Tackar ju inte nej men lite lustigt att den dimper ner i lådan….

• _frippe_

Medlem
    28 december, 2006 vid 15:04

Den dimper ner gratis hemma hos mig också. Dom verkar ha hittat hyfsat rätt målgrupp på sina gratisutskick i alla fall 🙂
    Var det denna artikel som refererades till http://edgemagazine.se/artiklar/?id=97 ? Kanske inte “galet bra” i så fall men det är ju alltid kul när vindsurfingen får lite uppmärksamhet.

• ola_p

Medlem
    29 december, 2006 vid 10:33

Jag har fått en hel bunt nummer hem i lådan nu, undrar varför…

• the_novice

Medlem
    29 december, 2006 vid 10:47

Har för mig att dom gjort en deal med vindsurfingförbundet och går väl på det registret. Jag står inte ut med kemikaliestanken från tidningen och har inte öppnat den senaste, måste man sitta ute för att kunna läsa den…? :tongue:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing redbull stormchase

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.