-
Redigera annons
Vill redigera en annons men hittar inte Edit-knappen i den senaste designen. Hur gör jag?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Redigera annons
Vill redigera en annons men hittar inte Edit-knappen i den senaste designen. Hur gör jag?
I högra hörnet av annonsen så hittar du Product options, femte valet är “Edit ad”.
Den länken ska lyftas fram så att den syns bättre.
Tusen tack. Liten bugg: När jag ändra de så blev skick plötsligt Excellent. Gissar att det beror på att skick nu är på engelska och det var på svenska när jag matade in så alternativet fanns inte kvar. I så fall är det ju bara en transient bug
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Redigera annons
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.