-
Redigera GoPro HD-filmer med Adobe Premiere 9.0
Har ställt samma fråga på “Voodo film, men har inte fått något svar ännu.
Testar att se om någon kan förbarma sig även här, så att jag får till den sista finliret mm.Redigera GoPro HD-filmer med Adobe Premiere 9.0
Hoppas någon kan ge mig vägledning på hur jag “smartast” sparar/exporterar HD-filmer filmade av en GoPRO kamara som är redigerade i Adobe Premiere 9.0
http://www.goprocamera.com/products/…ero-camera.phpJag vill ha filmer som är “små” och ändå ha bra kvalitet
Med min lilla kunskap som jag har hitills, så bli resultatet bäst om jag “väljer online alternativet och laddar upp filmen mot Youtube. ( Flash-video) Då får jag en hanterbar storlek och bra kvalitet.
Försöker jag med andra alternativ, så får jag betydligt större storlek och ofta problem med ränder i dessa filmer.
Dvs jag lyckats hitills bara få det Ok med valet Flashvideo..GoPro filmerna är gjorda i formaten 1280×960 alt 1920×1080 med 30 bilder /sekund.
Så om någon kan och vet råd, så får ni gärna ge mig tips om hur jag skall importera filmen ( inställningar i importen) och vilket alternativ som jag skall exportera filmen i?
Hoppas att jag på ett begripligt sett har definerat mitt problem och att någon har bra tips :=)
Log in to reply.