Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Redigera signatur!?

• johanneslarsson

Medlem
    4 december, 2006 vid 21:03

ska man behöva kunna programera för att lägga upp en bild, shit

• bjornen

Medlem
    4 december, 2006 vid 22:28

Jag försöker lägga till en bild från datorn med vektyget som finns men får hela tiden meddelande ”Unable to save image” trots att storleken är den rätta. Vad gör jag för fel ?

• jonaish

Medlem
    5 december, 2006 vid 07:07

@Bjornen 352648 wrote:

Jag försöker lägga till en bild från datorn med vektyget som finns men får hela tiden meddelande ”Unable to save image” trots att storleken är den rätta. Vad gör jag för fel ?

Bilden kan vara för stor, max är 488.3 KB för jpg, gif etc..

Tanka upp den under ”Galleri” och sen ta och fixa Web-adressen till bilden å sen gör man som man gör när man lägger in en bild i sin signatur
    [IMG]*adress/länk*[/IMG]

• skotten

Medlem
    5 december, 2006 vid 12:47

if you want to have a bigger signature, you can always just host it on an image server… it sounds really complex, but it isnt.

heres how ya do it.

1. go to http://imageshack.us/ and upload your picture.

2. Copy the URL that it spits back at you one its uploaded and paste it in between the [IMG](URL here)[/IMG]

then it should work 🙂

Tony

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Redigera signatur!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.