Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Redigeringsprogram till videokamera?

• Redigeringsprogram till videokamera?

Publicerad av larssa på 15 oktober, 2008 vid 08:31

Har precis köpt mig en videokamera, men redigeringsprogrammet som följde med (Power Director) var duktigt nedbantat. Någon som kan tipsa om ett bra program som inte är allt för krångligt o stort?

larssa svarade 16 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 00:16

windows movie maker hehehe.. kidding.. do it proper and use the adobe premier and after effects stuff man, it will keep you busy when its not windy . )

• larssa

Medlem
    20 oktober, 2008 vid 18:59

Isn´t that a pretty big program (hard to learn)?
    I will check it out. Thanx!
    Have you tried Sony vegas?

• tobbekite

Medlem
    21 oktober, 2008 vid 13:43

jag har provat sony vegas. utan någon som helst redigeringsvana tycker jag faktiskt att jag lyckades redigera ihop hyfsade filmer enbart med hjälp av den inbyggda hjälpen. har inget o jämföra med men kändes som man kunde göra väldigt mycket och man kom långt på egen hand.

tjejen redigerade ihop sin semesterfilm i windows movie maker, känns som det programmet räcker långt det också.

• larssa

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 18:58

Har faktiskt provat movie maker o det verkar ju funka för det jag redigerar, men så småningom vill man kanske ha ett annat. får väl prova sony vegas eller adobe premiere o se. Tack för tipsen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Redigeringsprogram till videokamera?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.