Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Reflex våtdräkt?

• Reflex våtdräkt?

Publicerad av Johan!! på 29 mars, 2003 vid 22:45

Jag tänkte ta att köpa ny höst/vår dräkt och undrar om det finns någon där ute som har en dräkt som du är riktigt nöjd med? Jag har kikat lite på Reflex dräkter på Unique store(http://www.uniquestore.nu/wetsuits.htm), jag har aldrig hört talas om märket förut? Erfarenheter?

Nu närmar sig premiären…

//Johan

jeppepeppe svarade 22 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jofiwa

Medlem
    30 mars, 2003 vid 15:31

Har en sola 5/4/3 dräkt. Funkar bra även när det är kallt.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 mars, 2003 vid 17:12

Har en NP Apex 4000 torrdräkt till när det är kallt. Sjukt bra, smidig men ändå varm och go.

När det är lite varmare i vattnet kör jag med en x år gammal GUL 3/3, väldigt hel men också väldigt stel ;P

• jeppepeppe

Medlem
    30 mars, 2003 vid 17:38

Har en NP 3000 5/3 som fungerar kanonbra! Jag tycker att den är riktigt smidig och varm, enda nackdelen är att blixtlåset i ryggen släpper in lite vatten, men använder man en väst när det är lite kallare fungerar det riktigt bra!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA