-
Regler 2002
Det tog ett tag men nu vet vi i alla fall vad som gäller till nästa år.
http://www.formulawindsurfing.com/2002/basic_frames.htmMycket nytt att sätta sig in i!
Jona – SWE876
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Regler 2002
Taggad: racing
Det tog ett tag men nu vet vi i alla fall vad som gäller till nästa år.
http://www.formulawindsurfing.com/2002/basic_frames.htm
Mycket nytt att sätta sig in i!
Jona – SWE876
8.5 som största segel för juniorer, det kan ju inte vara kul om man är en biffig 17-åring. Kommer den regeln användas i sverige också?
Junior är under 15år? tror jag du går under Youth tror jag dvs 11kvm.
Per(swe-16)! vad gäller??
/Jonas
E man inte junior under 18 år, trodde jag e i alla fall
jonas
Nu har jag rört till det lite, men ska försöka förklara:
I Sverige är man Junior upp till 18år medans Formula klassen internationellet delats upp i Junior(under 15?), Youth(under 22), får dock hänvisa till Per.S för exakt info.
/Jonas
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Regler 2002
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.