Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Reglerna/tipsen sökes!!!
-
Du kan kalla dig för vad du vill men registrera något så att du kan vara någon på ett forum. Vad du kallar dig är mindre intressant. Då vet alla att den där ……… är en just typ eller motsatsen den där ……… är en skitstövel.
Man kan kasta ut dom från forumet om dom missköter sig. Känns som en hopplös diskussion. Att registrera sig på ett forum är lika elementärt som att man presenterar sig när man träffar någon, men det finns ju dom som inte gör det i heller! Jag själv står för vem jag är och vad jag säger med mitt riktiga namn. Det säger du att du också gör och skriver ut ditt namn!! Så vad är problemet? -
Men… Justyna…. Du har ju fått svar för flera veckor sedan på konfen?
-
Under mitt leverne inom fallskärmssporten märkte man att vissa människor har en benägenhet att råka illa ut lite oftare än andra. Undras om det kan va så med kite också…
-
We all gonna learn the hard way…
Helt ärligt, man kan inte läsa sig ur knipa, möjligtvis i bridge.
Det här är en sk. extremsport.No rules No risk No fisk.
Shape up bitch!
-
Problemet! är att, om man vill, kan vara exakt lika anonym efter registrering ! så för min del är det struntsamma, om folk är registrade eller ej det är fortfarande ingen ”face to face”relation(titta på min profil, så förstår du varför jag tänker i relations termer), men däremot har alla oavsett inloggning rätt till ett bra bemötande! vilket för mig är viktigare när jag möter folk, än att de talar om vad de heter! men det går oftast hand i hand.
-
Hur orkar ni lägg ner, Snacka kite istället, fimpa denna tråden nu.
-
Jamen, se på dig själv då! Kan inte riktigt låta bli… eller?
-
Har inte tagit upp det på väldigt länge men svarar fortfarande på tilltal. Jag fattade från början vad det handlade om gick med i mitt första forum via modem för 12-13 år sedan men somliga vill inte förstå i alla fall. Dom tror fortfarande att man måste uppge sitt namn för att vara någon på ett forum!
-
Finns det inte en enda seriös jävel här eller, kan killen få ett svart på sin fråga eller ska ni snacka klart ert skitsnack på nästa kafferep?!?!
-
Ähum, är faktiskt en tjej, thank you very much. Och jag fick det jag sökte via ett annat forum så tack och adjö!
//Justyna
Ps. Jag är faktiskt reggad, har varit det ett tag. Mitt användarnamn är Justyna, detsamma jag signar med när jag inte loggar in (vilket jag för övrigt inte gör av ren lathet).Ds
-
hmmmm hoppas att du inte lämnar oss för gott ?
Ps. min dator loggar in mig automatiskt varje gång jag öppnar steffo, det är inte alls jobbigt man bara kryssar i den lilla rutan så går det av sig själv ; ) Ds.
-
tack och adjö? finns jud de som svarade eller försökte vara här…du kan ju tacka dem…du var ju så trevlig sist jag pratade med dig.
gustav
-
Jo visst, men sedan är det en annan tråkig grej. Jag reggade mig för en smärre evighet sedan, på den tiden då steffo fortfarande var grått å fult. När jag loggar in är det den gamla trista versionen som kommer upp. Å jag vill ju sååå gärna plaska runt i det härliga blå
, inte traska på en betongplatta
Och självklart värsta jättetacket till alla som försökte hjälpa till. Å hårdaste kängan till alla drygisar. Jättescary att nästan dö (PÅ RIKTIGT)! Fan, jag har ridit i nästan hela mitt liv (den sport där flest krossar skallen å DÖR), fått hästar över mig å massa skit men ändå aldrig varit så skakad som efter den där söndagen i September. En riktigt stor å hård surfare som jag kännt i en dag blev så jävla skraj att han bröt ihop å började grina. Det var galet helt enkelt och att bara få blaj tbx när allt man ville ha var lite hjälp kändes jävligt surt.
//Justyna
Ps. Gurra=Mellannasse??? Om ja, största kramen. Väntar mig galet party med alla Grisarna närvarande på Torsdag. Spread the word!!!
Logga in för att svara.