Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Reklamtryck på en kite?
-
Reklamtryck på en kite?
Publicerad av eddie på 5 januari, 2005 vid 14:00Min chef vill inget hellre än att jag skaffar mig en kite med vår firmalogga på… synd att den är så… ehhh… ful?
Vem gör sådant… trycker loggor på kite alltså?eddie svarade 19 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Hoppas han betalar dig bra. du sabbar ju ditt andrahandsvärde på kiten ju.
Henke
-
Så ful kan den väl inte vara eller?
RFSL har en bra loggo som annars passar på en kite -
Bra och bra… betalar kiten… Så andrahandsvärdet har ju mindre betydelse för mig
-
Då så då är det ju inga problem.. Då kan han få sätt logga på min kite med..
-
Jag har en polare som jobbar på westneon i partille ( vid göteborg ) och han berättade att det för ett tag sen var en kille som var inne med sin kitewing å fick ett valfritt tryck på den… Jag vet dock inte om de även kan fixa tryck på en kite…. men det skadar ju inte att ringa å fråga..
West Neon i Göteborg AB – Göteborg
Tel. 031-26 80 47
Industriv. 27, 43361 SÄVEDALENMin polare som jobbar där heter Robert, så fråga bara efter honom å beskriv hur trycket skall vara och på vilket material det skall tryckas på så kommer han säkert kunna svara på om det e möjligt eller inte…
Du kan hälsa robban att du fick tipset av Micke på kite-forumet så kommer han fatta …
hoppas det hjälper och att du får din gratis-kite …
Mvh
NN4AN_Mike -
Jag tror att om du köper en SS av Anders på LAsurf så kan han fixa tryck på den. Så får du ju en bra drake osså!
/Freddan
-
Gå till ett segelmakeri och be dem skära ut loggan i Sifferduk (sifferbeteckningar i segel). Har gjort en herrans massa logotyper hos Gransegel. Lite pilligt att sätta dit men sitter grymt bra efter att man låter strykjärnet värma på försiktigt. Slå en signal om du vill veta hur man enklast fixar det. Gransegel vill ha en vektoriserad logga i EPS-format…
MVH, Jonas
http://www.airborn.se -
Det som verkar vara svårast är att få tag i en kite som är enfärgad… Har en EH-prototyp på gång. Men även andra tillverkaree som kan erbjuda detta är välkomna
-
Gött!
Någon som vet något om detta märke?
Rambo kunde ev fixa en prototyp-EH till mig… Känns tryggare, men….? -
Jag, brukar aldrig utala mig om kite som jag inte kort men de ar ganska vanliga har i Aussie och de ser inte for bra ut, de later som helikoptar for att tyget fladrar sa mycket och de har ratt tjock profil. Men de kanske ar schyssta o kora…..
-
ohh fan jag har bara hört talas om dom, om du får chansen att prova en kan du väl återkomma med lite info?
-
Hmmm fan… aldrig får man vara riktigt glad.
Undrar bara hur det kan komma sig att de kan göra custom, men ingen annan kan -
håller på o kolla om vi kan få hem en kite helt vit, håll ut
-
Kör hellre EH än ngt skumt fladdrigt… så jag lovar.
Funderar lite löst på om man skulle kört 2 kites när man ändå håller på… (10+14)
Logga in för att svara.