Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rekomendationer ang Oahu.

• Rekomendationer ang Oahu.

Publicerad av t-son på 16 september, 2009 vid 20:46

Har turen att få några dagar (10st) över på Oahu helt plötsligt. Skulle därför vara mycket tacksam för alla tips om vindsurf, restauranger, pubar etc, etc. Jag kommer att bo i Kaneohe straxt norr om Kailua. Jag är en 44 årig återfallssurfare som hoppar bättre än vad jag gippar. Kör på en JP Freestyle 109. Vattenstarten sitter utan problem (troligtvis för att jag gippar så dåligt:wink: ). Har hittat denna länkhttp://www.kailuasailboards.com/ Lämpligt att hyra där? Kommer inte att ta med mig mina egna prylar. Som ni förstår är jag inte intresserad av 16 fots swell annat än för att fotografera.

T-son

t-son svarade 15 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rekomendationer ang Oahu.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.