Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rekorderligt rekord

• Rekorderligt rekord

Publicerad av poopzilla på 7 augusti, 2006 vid 09:59

Flest uppkopplade användare samtidigt var 145, Idag klockan 11:01.

Mångasomärtillbakapåjobbeteftersemesternmedförliteattgöraefterenbrasurfhelgeller

Thomas

soundwave svarade 18 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • frippe75

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 10:26
    Poopzilla wrote:
    Flest uppkopplade användare samtidigt var 145, Idag klockan 11:01.

Mångasomärtillbakapåjobbeteftersemesternmedförliteattgöraefterenbrasurfhelgeller

Thomas

Ditt inlägg tyder på att du har MINST av alla att göra 🙂

Själv har jag ryggskott och har ordinerat mig själv ryggläge resten av dagen till att börja med 🙁

• poopzilla

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 12:09

Guilty as charged.

Har varit inne och tallat på de flesta trådarna vid det här laget. Varmt som fan på kontoret och vattnet lockandes till bad nedanför fönstret. Känns som om man har sirap i huvet. :tongue:

Thomas

• soundwave

Medlem
    9 augusti, 2006 vid 08:45

Jäpp men idag är sissta sommarjobbsdagen! 14 stålkulor har man jobbat ihop och det kommer oavkortat att gå till SEGEL! Stora mysiga härliga bra roliga lättplanade fina färggranna vänliga kalasbra FORMULASEGEL! Wihieeee!!! (jag har oxå tråkigt på kontoret :D)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rekorderligt rekord

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.