Senaste nytt Forums Rekordet är slaget!!!!!!

• getwet

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:17

Nu åker jag hem och slipar fena…………och byter nedhalstamp så ska jag vara med sedan!

• stinger

Medlem
    4 december, 2003 vid 16:01

Hur lång start o landningsbana behöver man egentligen? (Speedkanalen i Frankrike 1100m???)Tänker på om det finns någon tillräckligt lång raksträcka på ex Göta Kanal som är vindpinad så det räcker.

• jopi

Medlem
    4 december, 2003 vid 20:26

Max 5 knop i Göta kanal smile.gif

• stinger

Medlem
    4 december, 2003 vid 21:33

Där sprack den planen laugh.gif

• jeppe

Medlem
    5 december, 2003 vid 08:11

Själv så planerar jag att byta ut mina svarta hängseletampar mot ett par färgglada varianter. Borde kunna göra ett par knop eller fyra.

• getwet

Medlem
    5 december, 2003 vid 12:42

Elipsformade tampar……

• peter-andersson

Medlem
    5 december, 2003 vid 15:29

lite intressant att rekordet sattes med en naishrigg som faktiskt aldrig direkt gjort några utstickande racesegel.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Rekordet är slaget!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.