Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Rekordet e väl ändå på västkusten LR?
-
Erik och Robert verkar båda ha 38.1 och ligga på en delad 130:de plats (2 sek avg)
Typiskt sverige
-
tbsurf wrote:Hankloose wrote:Erik Larsson körde i 38.2 i Fiskebäck det är väl ändå snabbast!!
Henke, hur gick det med dina filer från karpathos?
Känns ju lite pinsamt att säga det TB men min GPS (garmin101) la av efter sju dagars hårt användande utan aquapac. Skickade tillbaks den för reparation men fick en ny istället! Körde dock på banan några gånger och satte en average på 32.8 på 250 meter! Men som sagt efter att jag aldrig lyckades piska den där snubben som körde i 38.2 så kan det kvitta! Har köpt en aquapac nu iallafall!
Varför bokar vi inte en resa nästa år och drar ner ett gäng! En charter för 2500:- å sen får du köra över 35 knop varjedag samt dricka så mycket öl du orkar….inte illa
-
Vi är några speed-noobs som också funderar på att dra ner nästa sommar till Karpathos. Säg bara till i tid så hänger vi på!
/Klang
-
Klang wrote:Vi är några speed-noobs som också funderar på att dra ner nästa sommar till Karpathos. Säg bara till i tid så hänger vi på!
/Klang
Karpathos verkar coolt, är helt klart intresserad av att följa med. Kan också bli så att det kommer att anordnas ett World Speed Meeting i Leucate nästa år (inget är klart än) och där verkar det också mycket bra.
-
Där vår son bor…….längtar redan lite efter honom faktiskt.
-
getwet wrote:Där vår son bor…….längtar redan lite efter honom faktiskt.
Det gör vi alla undra vad han gör våran pascal maca!
nästan så man blir lite orolig! -
surfan wrote:getwet wrote:Där vår son bor…….längtar redan lite efter honom faktiskt.
nästan så man blir lite orolig!Surfan: Har du sett mina PM:s. Tänkte betala brädan….
-
MacTS wrote:surfan wrote:getwet wrote:Där vår son bor…….längtar redan lite efter honom faktiskt.
nästan så man blir lite orolig!Surfan: Har du sett mina PM:s. Tänkte betala brädan….
ja ja det kommer!! -
Hörru Mac TS, har du sett om vårdnadsbidraget för Pascal kommit in ännu?
-
MacTS wrote:surfan wrote:getwet wrote:Där vår son bor…….längtar redan lite efter honom faktiskt.
Vad har du nu sålt Daniel?
-
tobhed wrote:MacTS wrote:surfan wrote:getwet wrote:Där vår son bor…….längtar redan lite efter honom faktiskt.
Vad har du nu sålt Daniel?
min rs65 -
Ahh, kom först inte på vad det var, men sen kom jag ihåg Thommen brädan…
-
Thommen RS65. Mao en bräda. Jag körde den ett par repor i Habo, bla.
-
Yepp, stämmer – gjorde en miss och ändrade på mitt förra meddelande och då hann båda ni svara…
Logga in för att svara.