Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Remko loop video is back
-
Remko loop video is back
Publicerad av peconicpuffin på 3 februari, 2011 vid 15:16snaffe svarade 13 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Vet inte hur många gånger jag suttit och studerat igenom denna.
Antagligen tillräckligt många gånger tills när jag ska väl pröva första gången att de kommer sitta i ryggmärgen! -
Nu sitter ja utan ljud men den ser ju riktigt bra ut! its time for some hard studying!!!!
-
Oj, det såg ju ut att vara en klart framkomlig väg till det “omöjliga”. Känns som man vill prova på en gång!
/sinker -
Kjello
Gäst4 februari, 2011 vid 13:36Aloha till den mest lättbegripliga instruktionen hittills, längtar till vatten och öva den.
Ser lätt säkert ut. -
v-thun;645974 wrote:Nu sitter ja utan ljud men den ser ju riktigt bra ut! its time for some hard studying!!!!
Boka tidig session i Torkels? Den som fegar får en förlängare någonstans där det gör riktigt ont?
-
En gammal klassiker i ämnet…[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=cuWcwaZvuTU&feature=related”]YouTube – The Secret of the FORWARD LOOP[/ame]
-
inte för att jag kan bättre själv men jems loppar ser ju inte direkt rena ut precis:)
Logga in för att svara.