Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous #2
-
Japp varför drickan är man kan göra något vettigt?
Och dessutom så är det långt att resa….
-
mjersen;582207 wrote:ironi?
tyvärr inte, har inte råd att åka upp för att festa, sen har man inget boende, men hade det vart tävling på dan så kunde man ju alltid sovit i bilen eller nåt…
-
Näää det är det den 30 okt på Trädgården. Den festen är alltid höstens fest. Varit så i alla år då det är premiär för Free Radicals. 2000 fulla skidåkare har aldrig fel…
-
men om nån har en bit golv över att erbjuda så ska jag överväga att sno med mig en pump och luftis…
-
Rydstrom;582237 wrote:men om nån har en bit golv över att erbjuda så ska jag överväga att sno med mig en pump och luftis…
det löser sig alltid
-
gonzo;582240 wrote:det löser sig alltid
Dagens sanning. I nödfall kan man vildcampa i bilen med en sovsäck men folk brukar alltid ha lite stuggolv över.
-
Oj vad du kommer shottas sönder johan 😉
sen lit bye bye hejdå för flickorna Sanna och Sandra, ah sen drar ju jag ah Malin kort därefter 🙂 wiie
-
halla! det e ju int över, tävlingen skjuts ju upp till nästa helg!
-
Haze;582232 wrote:Näää det är det den 30 okt på Trädgården. Den festen är alltid höstens fest. Varit så i alla år då det är premiär för Free Radicals. 2000 fulla skidåkare har aldrig fel…
woord!!!
-
Haze;582232 wrote:Näää det är det den 30 okt på Trädgården. Den festen är alltid höstens fest. Varit så i alla år då det är premiär för Free Radicals. 2000 fulla skidåkare har aldrig fel…
Ja, hur fixar man biljetter dit i år? Festen är på som alltid!
Logga in för att svara.