Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
paraolympics heat för handikappade tycker jag ah neven ska finnas :laugh: sätt upp mig på reserv listan johan…
-
Starta tidigare. Du/ni kommer behöva minst en eller två extra timmar för oförsedda grejor. Åkar möte senast kl 9. Allt tar mycket längre tid. (har ganska lång erfarenhet av olika tävlingar) Varför bara 2 i finalen? Bättre att vara konsekventa och köra 4 hela vägen. Tar inte längre tid. Blir mer spännande oxå. Och bättre att ha söndagen som reserv dag för vinden oxå eller? Ev final och så på söndagen??? Bara mina åsikter så;)
Loser round är väl när de som är utslagna kan slå sig in igen i fältet om jag inte har helt fel eller?
-
Som sagt, skicka PM med förslag så tar vi till oss där vi tycker det verkar vettigt. Annars kommer det här bara bli en lång tyckartråd.
Vi har i alla fall skapat ett till heat för att göra plats för Ludde, Fernholm, Kicken och Tobbe Mårtensson.Ang. starta tidigare så efterlyste jag tidigare en åsikt om hur tidigt vi kan ha åkarmötet med tanke på de tillresta. Det vore gött med lite respons från de som icke bor i Varberg.
-
Shit va bra jobb ni lägger på det här gubbs!
Och som Sofia sa: Ett paralympics heat för handikappade efterlyses! Snyggast bodydrag, kite med brassestol och liknande grenar.
-
There will be a very nice party on saturday night. We just need to get a few more green lights before all info regarding the party will be published.
-
skotten;492759 wrote:we are all still getting drunk right?
but you don’t drink anyway…. or do you? 😉
-
Gaad vad jobbigt det är att läsa ikapp två veckors steffo-inlägg (så jag hoppar över sista sidan och säger vad jag tänkt de första 3).
Varför kvoteringsgrejen?! MAX antal åkare per klass är väl ointressant? Mer relevant med minimum antal åkare per klass och max TOTAL-antal åkare? Borde vara först-till-kvarn som gäller oavsett kön/ålder, så länge minimum-antalet åkare för varje klass anmält sig (annars klumpa bara in dem i “herr/vuxen”-klassen).För de som tror att jag försöker sno till mig en plats (i herr-klassen) kanske jag ska tillägga att jag inte har nån kite att tävla med 🙂
-
@Yann 492967 wrote:
Ännu en som fallit offer för Guinchos hungriga käftar?
Där överlevde både jag och drakarna även om det blev ett par ordentliga omspolningar i vågorna 🙂
http://www.surfzone.se/forum/showpost.php?p=493073&postcount=17 -
jag har bokat en stuga nu till den 13-14/9
fanns en hel del stugor kvar nu men dom ska gå ut med ett september erbjudande snart och då brukar många snåla pensionärer slå till så vill ni ha boende då så skicka ett pm det är 6 platser i en stuga och kostar 625 krisch så det blir ju inte dyrt för man bor u 50 meter från vattnet och 50 meter till festen så det är kryp avstånd hem.eller så kan ni slå en pling eller dra iväg ett sms
0702 045 964 -
-
@gonzo 493131 wrote:
Fest lokalen är nu prov supen….Kändes bra…Gonzo har inte kommit hem än, är väl ute och kladdar en taco tallrik på en bil eller två. Jobb imorgon så jag fick stämpla ut litta tidigare.
Puss på er
Logga in för att svara.