Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

• kvabbso

Medlem
    5 september, 2008 vid 07:54
    Blackadder;494392 wrote:
    Haze: Mannen som gett uttrycket “skriv först och tänk sen” ett ansikte, haha. När kommer du hem egentligen? Jag har några klibbor här som längtar efter din bil…

visdomen har talat

• sourra

Medlem
    5 september, 2008 vid 18:39

1:e reserv: Paul a.k.a. “Jag-kör-utan-sele-och-sätter-KGB’s”

• luuddee

Medlem
    5 september, 2008 vid 20:00

min plats kanske kan finnas till förfogande 🙁 har skadat axeln. men hoppas ja ska va ok till tävlingen. om inte annat får man dricka sprit

• sourra

Medlem
    5 september, 2008 vid 20:26

Sprit är antiinflammatoriskt. Drick mer och kitesurfa mindre innan RV1. Eller så kanske du får hålla dig till publikfrierier på tävlingen med höga ikrokade old school-trick.

Men alltså… Hur illa har du skadat dig? Voltarenkur och lite försiktig träning kanske kan funka om det inte är nåt dramatiskt. Jag hoppas i vart fall att du läker fort.

• luuddee

Medlem
    5 september, 2008 vid 22:36

hehe ska försöka med nått =) sprit e ju alltid bra, tror nog de e bättre än voltaren. men om man blandar borde de blir bra. klart ja gör ett försök så får vi se om det går annars får ja hålla mig till spriten, vet ej hur illa det e men känns bättre ida än va de gjorde igår iaf. men fortfarande ganska kass

• mjersen

Medlem
    6 september, 2008 vid 05:05

@sourra 497188 wrote:

1:e reserv: Paul a.k.a. “Jag-kör-utan-sele-och-sätter-KGB’s”

amerika paul?

• sourra

Medlem
    6 september, 2008 vid 09:37

Yeah! Cainey rainey bainey!

• haze

Medlem
    6 september, 2008 vid 16:49

Windgurun ser inte lovande ut:(

• sourra

Medlem
    6 september, 2008 vid 16:53

Det är för helvete en vecka kvar! När stämde windguruns långa prognos senast? Negativa tankar har ingen plats i denna tråd.

• haze

Medlem
    6 september, 2008 vid 16:57

Sant den stämmer sällan. Får hoppas på att den stämmer senare i veckan iaf…

• blackadder

Medlem
    7 september, 2008 vid 08:42

@Haze 497383 wrote:

Windgurun ser inte lovande ut:(

Är du här och gnäller också? Börja boxas eller nåt så du kan få ut dina aggressioner.

• haze

Medlem
    7 september, 2008 vid 09:08

Gnäller inte men det ser ju tyvärr inte lovande ut. Och jag är en av de första som beklagar det. Ser framemot den sammankomsten ju. Så då får man inte skriva eller?

• rtotheg

Medlem
    7 september, 2008 vid 09:54

blire ingen vind så har vi wakeboat som jag drar med så då åker vi alla wake / wakeskate/wakesurf ist …. Gör de bästa utav saken bara . Vinden verkar vara jävligt ostadig i hela sverige just nu så hoppas de blir rätsida på den o att de börjar blåsa upp till nästa helg

• sourra

Medlem
    7 september, 2008 vid 12:31

Fett bra Robin! Nu KAN ju helgen inte bli dålig.

• johanw

Medlem
    7 september, 2008 vid 13:49

@sourra 497587 wrote:

Fett bra Robin! Nu KAN ju helgen inte bli dålig.

nej för fan de kommer bli kanon:santa:

Sida 13 av 27

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.