Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
jepp, jag har en wakebåt också.. vi får slänga ihop ett litet wakecamp om vinden sviker
-
FAAAAN ATT MAN MISSAR DEN HELGEN. Stör mig så in i helvete. riktigt jävla förbannad.
-
Gött Sourra då hämtar jag den nån dag…
va ute idag å körde va nästan spegel, händer ungefär var tionde år här i varberg 🙂på bild:
miss Lelle, Per per
[IMG]http://www.surfzone.se/pp_data/500/medium/DSC00546.JPG[/IMG] -
Hörrni, orkar inte läsa alla 200 inlägg, men que pasa om det blir ostliga vindar eller annan opassande prognos för varberg? Blir det reservhelg då eller? (Vi kan ju inte åka upp till Varberg om det är klockers i Borrby tex 😉 …)
-
Festen 13/9 blir oavsett väder. Tävlingen blir 13-14/9 om det blåser körbart i Varberg (från SSO till VNV och hyffsad styrka). Blir det vindar utanför detta så blir det reservhelg 20-21/9 eller 27-28/9.
-
En exakt kopia på den hämta jag hem i fredas .
fan då kan vi ju köra lite tävling , så kan jag pusha hårt o kanske vinna 😉
ngn som har en wakeskate bräda ? sugen som fan på o rippa
sen hur många har vi som kan köra ?
-
ska bli kul o prova den , inte haft den i vatnet bara kolalt så ljud o all annan el funkar
-
haha fet båt.
visst kan vi tävla 🙂
Har en känsla av att ingen kommer vilja åka i min båt..
Jag har en wakeskate iaf.. -
Vad händer om det blir ost? finns det något ställe att köra på ändå eller är de nästa helg som gäller isf?
-
Då skjuter vi på själva tävlingen till nästa helg och glädjer oss åt wake och partay istället.
Logga in för att svara.