Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

• wibban

Medlem
    9 september, 2008 vid 16:33

Minst 1 plats i stuga finns att få:
    Stugan är bokad och klar för två nätter.

Vi är nu så här många, om nu inte fler bestämmer sig för att boka en egen stuga utan att säga till:
    ========================================================
    Fredag natt: 2 st
    Lördag natt: 4 st

Om en till hoppar på för 2 nätter blir det 100 :- /person och natt.
    Jämt och bra belopp.

• jan-becher

Medlem
    9 september, 2008 vid 17:01

Gonzo – jag antar och hoppas inte du har glömt bort min platsbokning?

• johanw

Medlem
    9 september, 2008 vid 17:08

najsssss kommer frillan me 🙂

• jan-becher

Medlem
    9 september, 2008 vid 17:52

ja men helgens trevliga tillställning har ett stort orosmoln över sig, min livskamrat Janne kan nämligen inte följa med (lagret har varit helt slut ett par veckor).

Såg dock att den gode Neven hade en stor Janne på bilderna sen midsommar, det är inte så att han följer med? så man åtminstone kan få se han igen.

• ollep

Medlem
    9 september, 2008 vid 17:59

Finns det fortfarande plats ledigt Wibban? Förresten är det någon som har koll på ifall det dykt upp en pålitlig prognos för helgens väder?

• gonzo

Medlem
    9 september, 2008 vid 18:45

frillan klart du e med i bokningen

• wibban

Medlem
    9 september, 2008 vid 20:49

@BennyTC 498352 wrote:

Finns det fortfarande plats ledigt Wibban? Förresten är det någon som har koll på ifall det dykt upp en pålitlig prognos för helgens väder?

Det tror jag nog…
    Jag försöker kolla upp imorgon hur det ligger till.
    Här har du mitt nummer: 0733-451195

Prognosen ser rätt kass ut. Kanske funkar tidig lördag men hur många orkar med det *s*. Finns det chans att surfa då ska iaf jag försöka ta mig ut.

• trumpeten

Medlem
    9 september, 2008 vid 21:02

Jag, Lukas och Maria och kanske nå fler kommer bo i en stuga 19?!, finns möjligtvis nån plats ledig. När dimper folk in på fredagen?

• jan-becher

Medlem
    9 september, 2008 vid 21:06

är det någon som kommer söder om hallandsåsen (E6) som kanske har en plats i sin bil? Tror inte min buss hinner bli klar i tid och tåget är sådär halvtaskigt att ta

• pjoter

Medlem
    9 september, 2008 vid 21:09

Vet att det är massor av jobb bakom å de e skitkul men jag har tokmkt annat å göra å har egentligen knappt tid för att åka upp även om de blåser för en tävling. Så egentligen e jag nog mest bitter över att jag inte har tid att unna mig en soft helg med eller utan vind.

• trumpeten

Medlem
    9 september, 2008 vid 21:24
    pjoter;498404 wrote:
    Vet att det är massor av jobb bakom å de e skitkul men jag har tokmkt annat å göra å har egentligen knappt tid för att åka upp även om de blåser för en tävling. Så egentligen e jag nog mest bitter över att jag inte har tid att unna mig en soft helg med eller utan vind.

Du måste ha ett RIKTIGT viktigt jobb :tongue:

• skotten

Medlem
    9 september, 2008 vid 22:24

hahaha this is going to be crazy.. I drive straight from my desk at 5pm up.. I should be up there a couple of hours later : )

I have a surprise guest for the locals : )

• ollep

Medlem
    10 september, 2008 vid 03:54

Strålande, ringer dig senare idag Wibban. Btw är det någon från götet som har plats i bilen och som vill dela bensinpengar?

• gonzo

Medlem
    10 september, 2008 vid 04:33

@skotten 498424 wrote:

hahaha this is going to be crazy.. I drive straight from my desk at 5pm up.. I should be up there a couple of hours later : )

I have a surprise guest for the locals : )[/QUOTE

ååå nej inte en överaskning från skotten….
    antingen är det vattenfasta spritpennor eller klibbor. tur man inte bor ihop med han . men till er andra håll er ifrån han fram till 22,00 sen så sover han och björnen brukar vakna fram åt 13 tiden dagen efter

• skotten

Medlem
    10 september, 2008 vid 06:01

dude you know me too well.. what can I say, I am no trouble maker when I am drunk… surferlove.

Nah – this surprise is 100% flesh and blood and costs less than a beer.

Sida 17 av 27

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.