Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

• johnk

Medlem
    11 september, 2008 vid 20:19

@mjersen 498969 wrote:

got snack! romen står på kylning

Capten Morgan hänger nog med ner. Mmmm… sinnesfrid….

• johanw

Medlem
    12 september, 2008 vid 04:27

@johnk 499033 wrote:

Capten Morgan hänger nog med ner. Mmmm… sinnesfrid….

hahah johnka jävel

• patrikol

Medlem
    12 september, 2008 vid 11:43

Någon som kan tänka sig att ta med en bräda ifrån Falle i Varberg ner till mig i Malmö? Nya Global 6.0 är väldigt sugen på att få testa den. ;-P

Jag kan tyvärr inte komma upp själv skall på Bröllop frågade frugan om jag kunde kitea och supa med surfpolarnarna istället men hon verkade inte så förtjust i just den iden! 🙁 Typiskt tjejer!)

Martin, Skotten eller någon annan go gubbe gumma?

• yann

Medlem
    12 september, 2008 vid 11:47

Jag kan ta hand om den tills nästa gång jag har vägarna förbi Malmö. Kan ju dröja några månader iofs 😉

• _sofia_

Medlem
    12 september, 2008 vid 11:47
    patrikol;499207 wrote:
    Någon som kan tänka sig att ta med en bräda ifrån Falle i Varberg ner till mig i Malmö? Nya Global 6.0 är väldigt sugen på att få testa den. ;-P

Jag kan tyvärr inte komma upp själv skall på Bröllop frågade frugan om jag kunde kitea och supa med surfpolarnarna istället men hon verkade inte så förtjust i just den iden! 🙁 Typiskt tjejer!)

Martin, Skotten eller någon annan go gubbe gumma?

Bring her with ya!

• patrikol

Medlem
    12 september, 2008 vid 11:52

@Yann 499208 wrote:

Jag kan ta hand om den tills nästa gång jag har vägarna förbi Malmö. Kan ju dröja några månader iofs 😉

Shit pommfritt vet inte om jag kan vänta så länge! 🙂

• patrikol

Medlem
    12 september, 2008 vid 11:55

@_Sofia_ 499209 wrote:

Bring her with ya!

Tack skall förslå detta återkommer med resultatet senare! 😉

• skotten

Medlem
    12 september, 2008 vid 12:45

sorry man, I cant.. looks like tarpaulin is going off this weekend.. I am going to save what little play money I have left until next weekend.

• wiken

Medlem
    12 september, 2008 vid 12:59

två nv-skåne grabbar kör upp inom 45 min. hoppas några redan e där o knäcker kapsyl. ses

• sourra

Medlem
    12 september, 2008 vid 13:03

Patrik: Jag ska förbi där idag. Kan hämta din 6’0″ och se till så den går med någon av grabbarna.

Tony: Inte ok. Fan inte ok. Noll poäng.

• sourra

Medlem
    12 september, 2008 vid 13:05

Hoppas Nicke kan förlåta dig för att du struntar i hans stora dag.

• jan-becher

Medlem
    12 september, 2008 vid 13:06
    wiken;499227 wrote:
    två nv-skåne grabbar kör upp inom 45 min. hoppas några redan e där o knäcker kapsyl. ses

du har inte en plast i bilen???

//frillan

• patrikol

Medlem
    12 september, 2008 vid 13:06

@sourra 499230 wrote:

Patrik: Jag ska förbi där idag. Kan hämta din 6’0″ och se till så den går med någon av grabbarna.

Tony: Inte ok. Fan inte ok. Noll poäng.

Super om du kan fixa det? 🙂

• sourra

Medlem
    12 september, 2008 vid 13:43

Kanske levererar den personligen. Jag är sjukt sugen på att dra ned på söndagen efter festligheterna och köra lite på sydkusten. Allt beror lite på exakt hur hårt det blir på lördagen =)

• _sofia_

Medlem
    12 september, 2008 vid 13:49
    sourra;499252 wrote:
    Kanske levererar den personligen. Jag är sjukt sugen på att dra ned på söndagen efter festligheterna och köra lite på sydkusten. Allt beror lite på exakt hur hårt det blir på lördagen =)

Till borrby? klart man e sugen på surf och klart de kommer bli hårt partaj på lördag!:smile:
    Sitter på jobbet ah fnderar på om ja skulle åka en extra sväng ah hämta min surfgrejer…

Sida 19 av 27

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.