Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
Jag känner på mig att detta blir en väldigt lång dag…
-
Tror bestämt jag glömde logga ut från steffo innan vi sparkade loss.
-
hahaha yeah I was about to say – it seems your IQ reduxes by about 150 as soon as you sniff morgan, lol
-
Här har man gått och längtat så länge efter att få se Skotten och så kommer du inte ens???
-
tack för en riktigt trevligt kväll!!!! och grymt bra jobbat av VSK!!!!
-
Hehe yeah. I would at least have used capital letters in the beginning of the sentences, regardless of my condition =)
Yesterday it wasn’t so much Morgan as it was Fernet. However, I woke up painted as the captain himself with massive eyebrows, beard and a painted ear-ring so we have few names in common on the payback-list now. We missed you and all agreed that you would have loved the weekend. Daytime on the beach with wakeboarding and skim-bungee was a lot of fun and the evening was off the chart.
-
tack för en riktigt trevlig tillställning! som vanligt kul att träffa alla!
-
@Trumpeten 499630 wrote:
Här har man gått och längtat så länge efter att få se Skotten och så kommer du inte ens???
get use to it, skotten is all talk… 😉
-
Jag har lite bilder att gå igenom oxå men inte i närheten av så många.
Tack för en riktigt nice helg.
Fest fredag, softa på stranden, shoppa lite surfprylar i stan, wake, skimming, grillning och förfest, Majas place, städning och räkna ihop vad som saknades och vad som var sönder. -
Ja det blev väl rätt lyckat? Känns så nu i alla fall.:eek:
-
hahaha the pirate sounds awesome sourra.. I know I have missed an awesome weekend, cant wait to come up next weekend, ride the new helix and give Vicky some surferlove. How about I get some stickers made to make up for not being there?
Logga in för att svara.