Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
life is hard sometimes, beställt nytt bankkort idag, de och mitt körkort gick sönder under helgen…
-
Tack alla ni som hjäpt till med att få ner min bräda till Malmö.
Uppskattas verkligen att ni ställde upp.
Ni har x antal öl att inkassera vid nästa kitefest som vi ses på, ni vet vem ni är.
Brädan ser grymt läcker ut mycket mera riktig vågsurfingbräda än tidigare.
Skall bli kul att få prova lite på ostkusten vid tillfälle, (Ja Palle och Mackan jag kommer att testa den i Habo med men då blir det förstås utan några riktiga vågor 😉 Ha det bäst alla glada festprissar.
Fan brädan var ju med på festen alltid något! 🙂
-
@patrikol 499880 wrote:
Tack alla ni som hjäpt till med att få ner min bräda till Malmö.
Uppskattas verkligen att ni ställde upp.
Ni har x antal öl att inkassera vid nästa kitefest som vi ses på, ni vet vem ni är.
Brädan ser grymt läcker ut mycket mera riktig vågsurfingbräda än tidigare.
Skall bli kul att få prova lite på ostkusten vid tillfälle, (Ja Palle och Mackan jag kommer att testa den i Habo med men då blir det förstås utan några riktiga vågor 😉 Ha det bäst alla glada festprissar.
Fan brädan var ju med på festen alltid något! 🙂
Jag har för mig att den blev ollad mä!!
-
Njae, däremot vill Johanna ligga med Gun-brädan men det blev blankt nej från husse där.
-
@debkåusf 499897 wrote:
har för mig att gonzo blev ollad oxå….
-
Tack allihop för en cpkul fest, verkade som vi hade kul nu när jag sett bilderna. Var visst ett band där med!
-
Det känns verkligen skönt att man inte var med och söp sig till apstadiet.
Jag vill behålla de få hjärnceller jag har kvar.
Det var väl ingen som klagade på solskenet heller kan man tro. -
@debkåusf 499897 wrote:
Shit jag som hade hoppats på att den blev Boppad istället! 😉
-
Skönt med lite bilder att hänga upp kvällen på! Minnet är lite fragmentariskt… Kul å träffa alla goa människor!
-
@sourra 499765 wrote:
Då så, första batchen bilder (mina och Wibbans) är ute på http://www.jah.se/goodlife
Sweet som fan! En gemutlich helg må jag säga. Många av partybilderna är succe! 😀 Gillar den feeta railyn som slytar i ett dyk oxå…hahaha.
Tack till alla inblandade :santa: -
Haha, Wiken köttade som fan med Raleyn. Inte en men två stycken raley to framåtvolt gjorde han =)
-
@sourra 499942 wrote:
Säg inte det, säg inte det… 😉
Återkommer med rapport när vinden behagar visa sig igen.Ok He He du har alltså köpt en!
Stora vågor och mycket vind är den gjord för men det som med allt annat har säkert med hur duktig åkaren är.
Väntar med spänning på rapporten.
Logga in för att svara.