Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
är det tanten eller gubben som har hand om det?? för han var ju hur trevlig som helst förutom på söndag morgon, men sen blev han ju lung o fin igen.
-
hyr vi via turistbyrån får väl tanten aldrig reda på det förrän vi är där? Se bara till att hyra i ett annat namn. mitt namn är ganska oskuldsfullt än så länge 🙂
-
Ja hur skulle det se ut om alla gick runt och lämnade täcken efter sig? Eller extra tallrikar för den delen.
-
@Blackadder 501315 wrote:
Ja hur skulle det se ut om alla gick runt och lämnade täcken efter sig? Eller extra tallrikar för den delen.
men det värsta enligt tanten måste ju ha varit: “Har inte era föräldrar lärt er att NI INTE lämnar våta bestick i besticklådan! Ni jäkla pack från Borås o Kinna är alla likadana!”
-
Ha ha ha ha, fn vilket kul läsning 🙂
//Alex
@gh0st 501287 wrote:
shit nä, tanten gick ju bersärkargång!
JohanW: “Det låg ett extra täcke i vår stuga”
Galen tant: “Nä, det gjorde det inte alls! Jag lägger dom på ett speciellt sätt,
jag hade sett på en gång om det fanns ett täcke för mycket”
JohanW: “Men det gjorde det”
Galen tant: “Nä, den gamla går jag inte på! Ni ska inte tro att ni kan komma hit, bete er som skit och sen komma o klaga!”
JohanW: “Jag klagar inte, bara nämner att det fanns ett extra täcke hos oss”
Galen tant: “NEJ! DET GJORDE DET INTE ALLS!”
JohanW: “eeeeh… ok, det gjorde väl inte det då” -
@gh0st 501317 wrote:
men det värsta enligt tanten måste ju ha varit: “Har inte era föräldrar lärt er att NI INTE lämnar våta bestick i besticklådan! Ni jäkla pack från Borås o Kinna är alla likadana!”
Ha ha. Fan vad kul. Men det är väl inte så konstigt att man har den vanan med sig från Borås. Med så mycket regn torkar disken aldrig.
-
Vi kanske ska sammla in pengar till en flaska fernet till tanten, bara hon inte tar illa upp av att den smakar som hon var, en smula bitter
Logga in för att svara.