Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
Det är en bra och relevant fråga. Förhoppningen är att det ska inkomma tillräckligt med anmälningar för att skapa en junior- och en damklass men för det krävs att vi ska kunna fylla ett heat i vardera klass. Som det ser ut i nuläget är det bara en stor klass. Men det jag hört och sett av din grabb tror jag räcker långt. Tjejer och kids – se till att era polare anmäler sig!
-
5 i varje heat låter mycket om man ska bedöma ordningen på åkarna.
Jag skulle rösta för att ha max 4. helst 3 i varje heat.Sen tycker jag absolut att man ska få krasha kiten på stranden.
-
Jag håller med dig om heaten Viktor men strandkraschandet blir det inget med. Att sätta en kite i skallen på en åskådare kommer inte underlätta vårt arbete med att hålla stränderna öppna för surf.
-
Bra att ni kommer med pointers ang reglerna! Det vore tråkigt om vi missat något!!
-
hur stort e intresset för sängplatser??
jag kikar med komunen om vi kan preliminär boka stugorna så jag skulle vilja veta hur många stugor jag behöver boka
det e 6 platser i varje stuga så vi får väl knö in så gott det går -
gonzo;488554 wrote:haha jag tror dom flesta kommer att bli lite fulla sen så ska du under bordet igen det e ju det viktiga och jonaish ska till sjukan
snacka inte skit putte!
😉
-
svinkul!!!!! de later jatteroligt!!!!! kommer garanterat om jag skulle hitta en resvaska full med pengar nagonstans!!!!!! annars e de svart, sa jakla dyrt att flyga till sverige nu…man blir ju inte direkt rik av att laga trasiga kitar i tarifa…. men hoppas att ni far ett kul event!!!!!!
/erika
-
Denna tråden hade jag helt o hållet missat. Trodde inte det var något viktigt.
-
kan nni inte ta reservdatumet istället, tänkte först inte men nu har jag börjar bli sugen och måste jobb!! 🙁
Logga in för att svara.