Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
Du måste ta ledigt Hengo, prioritera. Jobba extra denna helg osv.
Om jag inte kan vara med ska jag filma alltihopa. Men om jag inte kan filma är det nån annan som tänkte göra det?
-
Då är det bara att lämna Öland och åka över till västkusten hör jag. Har markerat “Le rendez-vous” med feta röda bokstäver i kalendern. Låter kanon.
-
Skitkul!
Hade precis som Nicke helt missat de här. trodde de va ännu ett suparslag. tur ni mailade mig så jag såg de här. Ska se om jag e ledig för de här vill man ju inte missa.
-
Anna (och alla andra), skicka anmälan till tävlingsadressen så vi får allt på samma ställe. Chrille lät inte helt främmande för lite freestyle så anmäl honom också 🙂
-
ok det verkar som att ingen vill ha boende.
om ni vill ha det så får ni höra med mig eller apelvikens stugby -
nån snäll påg eller tös som har plats i bilen, mot bensin?
-
Daniel Håvemark, Nicke Langseth och Anton Liljegren har anmält sig under kvällen. Ujuj vilken tävling det kommer bli. Kom ihåg att anmälningarna ska gå till tavling@varbergssurfklubb.se. Det är så lätt att missa om nån anmäler sig här på Steffo.
-
PS. Mer Chicas! AnnaS och Lajna är anmälda hittills. Vi vill gärna ha åtminstone 4 stycken tjejer så det blir ett fullt heat.
Johan
-
ska gulla med chefen..
Hur långt i förväg måste man anmäla sig? Känns lite sådddär att bomköra 234mil…..
-
…och Viktor, åk du så hittar vi nån som kan hålla i kameran.
-
Hur ser drömförhållandena ut? Vilket spot och vilken vind och var kommer ytan för trick att ligga?
Logga in för att svara.