Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rendez-vous i Varberg
-
Här är lineupen. Eventuella avanmälningar vill vi ha in så snart som möjligt.
Damklass
Lina Lundgren
Anna Sparre
Camilla Ringvold
Anna Wadman
Sofia Lennartsson
Majken KorsagerHerrklass
Nicco Schiller
Viktor Otterskog
Niklas Thörn
Martin Racz
Nils Heuman
Alf Martin Kollen
Stefan Bergdahl
Pierre Setteskog
Daniel Knutsson
Jesper Ellesson Hamrin
Robert Brusberg
Daniel Håvemark
Niklas Langseth
Anton Liljegren
Alexander Jansson
Roger Örnvang
Henrik Hagdorn
Peter Vikmo
Johan Widén
Carl Bengtsson
Hasse Lindborg
Kaj Kjellgren
Henning Sandström
Björn SjöbergReservplatser
Ludvig Persson -
För övrigt undrar jag vad den medicinska statusen är på Nils “No Ribs” Heuman och på Alexander “Gipset II” Jansson?
-
Och min mentala tillstànd pà att anmäla mig till en sàn här tävling… Drar till Como och tränar dà imorgon…. Skit i Läjet och vàgor. Nu är det plattvatten och tricks plus kanske lite courseracing träning som gäller…
-
Haze;492090 wrote:Och min mentala tillstànd pà att anmäla mig till en sàn här tävling… Drar till Como och tränar dà imorgon…. Skit i Läjet och vàgor. Nu är det plattvatten och tricks plus kanske lite courseracing träning som gäller…
Vad snackar du om? Finns det plattvatten häromkring?
-
Nä men i Como. Jag är i Schweiz just nu. Och ja det finns plattvatten i närheten av Varberg men är sjukt grunt där…
-
@sourra 492087 wrote:
För övrigt undrar jag vad den medicinska statusen är på Nils “No Ribs” Heuman och på Alexander “Gipset II” Jansson?
Jag tog mig friheten att mejla ut line-upen till medlemmarna. Hoppas det är ok sourr-man.
-
Nej det var ingen dum idé Svarte Orm.
Hasse: Betyder det att du ska vara med i RV1 eller inte?
Viktor: Ska du med imorgon och köra?
-
Ludde kan väl få köra med oss tjejjer om han inte får plats.. ?! Det är ju bara o klibba på lite rosa märken på brädan hans så är han ju en av oss..
-
Vi kör imon i Läjet, jag Martin och Tobbe åker från Gbg vid 1 tiden.
Ingen av oss har vart där är det svårt att hitta?Du kommer vara där?
-
@Laina 492103 wrote:
Ludde kan väl få köra med oss tjejjer om han inte får plats.. ?! Det är ju bara o klibba på lite rosa märken på brädan hans så är han ju en av oss..
de skulle jag kunna göra faktiskt. ni vinner nog ändå hörde att du blivit fet fet på cabeln =) hur gick finalen?
-
kör in vid södra näs sen kör du ca: 500 meter på rakan sen uppe på den lilla kullen tar du in till vänster på en gata som heter något i stil med tursulasgata.
walla du är i koskiten -
Trulsas Gata. Men lämna inga grejer i hagen när ni är ute och kör för då slaktar kossorna prylarna. Om det inte är några badgäster på stranden går det bra att utgå därifrån också. Ingen koskit, ingen taggtråd och inga kötthögar.
-
@Luuddee 492125 wrote:
de skulle jag kunna göra faktiskt. ni vinner nog ändå hörde att du blivit fet fet på cabeln =) hur gick finalen?
Lina rockade (fick dra lite tidigt o kunde inte stanna o se finalen själv men jag hörde att hon var rockade 🙂 )
Tråkigt att Ludde är som reserv, prispallsstatus på Ludde ju :frown: seriöst.
Logga in för att svara.