Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez Vous!!! Tävling I Helgen!!!

• trumpeten

Medlem
    26 september, 2008 vid 12:31

Kommer andra kunna kajta i apelviken på lördagen mer norrut?

Kommer det bli fest och övernattning i Varberg på kvällen eller blir det festligheter i Göteborg?

• sourra

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:01

Japp, det kommer vara fullt möjligt men då får man samsas med vindsurfarna. Tar du med videocam Viktor?

• henkeman70

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:11

Vilka är det som sponsrar prisbordet/tävlingen och med vad?

• sourra

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:23

Lista över sponsorer och prisbordetsinnehåll kommer ikväll. Viktor: Det blir nog så att vi alla, åskådare som tävlande, går ut på Oscars om de har öppet.

• wakenils

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:32

hur är tävlingsupplägget och hur funkar det med dömning? är man uppbokad hela dan om man är med men åker ut?

• trumpeten

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:34

Vart ligger Oscars?

Yes jag tar med cam. Någon annan som också kommer filma?

• trumpeten

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:36

Jag gissar på ö-råd a´la Robinson

WakeNils;502829 wrote:
    hur är tävlingsupplägget och hur funkar det med dömning? är man uppbokad hela dan om man är med men åker ut?
  • sourra

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:39

@WakeNils 502829 wrote:

Nej, bara under herr-heaten

@Trumpeten 502830 wrote:

Vart ligger Oscars?

Yes jag tar med cam. Någon annan som också kommer filma?

Oscars ligger mitt i staden. Jag har en polare som nog kommer filma men de bilar från frankrike as we speak så jag vet inte när han kommer hem på lördagen och i vilket skick han är.

• johnk

Medlem
    26 september, 2008 vid 13:54

Nån som vill dela soppa Gbg<=>varberg i helgen? Kan tänka mig att stanna natten eller ej, beroende på om…
    nån har eller ska boka stuga och med plats över?
    PMa mig eller ring.

• sourra

Medlem
    26 september, 2008 vid 14:00

För övrigt kan jag meddela att vi har ordnat så det kommer bli lite glapp mellan varje heat = Så lite dödtid som möjligt på stranden.

• debkausf

Medlem
    26 september, 2008 vid 14:20

@sourra 502825 wrote:

Lista över sponsorer och prisbordetsinnehåll kommer ikväll. Viktor: Det blir nog så att vi alla, åskådare som tävlande, går ut på Oscars om de har öppet.

Dom har öppet!:grin:

• debkausf

Medlem
    26 september, 2008 vid 14:39

Med södra delen av apelviken menas mitten(surfparkeringen där vi alla träffas) och söder ut! Ses imörra allihop!

• jonaish

Medlem
    26 september, 2008 vid 15:52

Synd att det ska regna där uppe å va sol i skåneland 😀

• sourra

Medlem
    26 september, 2008 vid 16:05

Det blir inget regn här uppe. Kanske en skvätt sen natt mot söndag men både lördag och söndag bjuckar på oregn. Söndag kan det dessutom bli soligt.

• sourra

Medlem
    26 september, 2008 vid 16:21

Okay, här är sponsläget!

• Fahlen Surfshop bidrar med 2000:- i presentkort
    • Surfers bidrar med 5 rashguards/tshirts, 3 boardbags/daybags och 1 travelbag
    • Kitekraft bidrar med en Skimboard
    • Robsport bidrar med 1st Progression-film, en styck twin-tip och en styck Rashguard
    • Mahalo Travel/Kite for life bidrar med boardies och tishor (både dam och herr-modeller)
    • Kajtech bidrar men jag har inte fått specat riktigt ännu vad det det kommer vara.
    • Även Helly Hansen [NOR] bidrar med något men jag vet inte vad.

Eventuellt har vi en till sponsor av prisbordet men jag har inte fått det bekräftat. Jag uppdaterar denna post när mer info anländer.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez Vous!!! Tävling I Helgen!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.