Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rene-egli, Fuerteventura 2 april

• surfslusken

Medlem
    1 april, 2007 vid 19:12

Skulle du inte får segla ett par 3 dar så lovar ja att käka upp mina nya Gul vantar!!

• rasmus_w

Medlem
    1 april, 2007 vid 22:17

@surfslusken 373854 wrote:

Skulle du inte får segla ett par 3 dar så lovar ja att käka upp mina nya Gul vantar!!

Med eller utan din egenkomponerade specialsås?

• bjornen

Medlem
    5 april, 2007 vid 10:51

Någon kan förbereda sig på att käka handske. Jag sitter här på stranden och det blåser tamigfaan inte dugg :@ och prognosen ser inte bättre ut den heller. Det som är positivt är att solen steker, frugan är glad och biran smakar gott.

• surfslusken

Medlem
    5 april, 2007 vid 14:39

@Bjornen 374649 wrote:

Någon kan förbereda sig på att käka handske. Jag sitter här på stranden och det blåser tamigfaan inte dugg :@ och prognosen ser inte bättre ut den heller. Det som är positivt är att solen steker, frugan är glad och biran smakar gott.

Uuuuups!!! Har man snackat för mycket nu, IGEN!!??? Blir till o tjacka nåt riktigt gott rötjut om ja ska lyckas tugga i mej mina nersölade Gul vantar!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rene-egli, Fuerteventura 2 april

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.