Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Reparatiner i Sthlm

• Reparatiner i Sthlm

Publicerad av rino på 2 mars, 2002 vid 04:03

Hej. Finns det någom som vet var man kan reparera en bräda i sthlms trakten. Även segelrep finns det behov av.

Tacksam för alla tipps
    /Richard

mexi_ svarade 22 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • krille

Medlem
    2 mars, 2002 vid 09:41

Tag kontakt med Johan Gellander på Skidsport Bromma, han kan nog hjälpa dig.
    //Krille

• anonym-anvandare

Medlem
    2 mars, 2002 vid 15:54

Segelrepartioner kan man bla. göra hos Gransegel i Finntorp, Nortsails på Lidingö, också tror jag att det finns nån lirare på söder som ev kan hjälpa dig.
    Gransegel och Northsails står i tel.kat. /Björne

• Johan!!

Gäst
    3 mars, 2002 vid 17:50

Finns även Saltsjösegel (tror jag de heter) i Saltsjöbaden,de lagar snyggt och bra.
    Fast jag har svårt att jämnföra för att jag inte lagat mina segel hos någon annan.
    Brädor har jag ingen aning om, fråga på nått varv kanske??

//Johan

• mexi_

Medlem
    3 mars, 2002 vid 21:59

Snubben på söder är säkert Björns segelvård. Han har hjälp mig med mina segel!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Reparatiner i Sthlm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.