-
Reparatiner i Sthlm
Hej. Finns det någom som vet var man kan reparera en bräda i sthlms trakten. Även segelrep finns det behov av.
Tacksam för alla tipps
/Richard
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Reparatiner i Sthlm
Hej. Finns det någom som vet var man kan reparera en bräda i sthlms trakten. Även segelrep finns det behov av.
Tacksam för alla tipps
/Richard
Tag kontakt med Johan Gellander på Skidsport Bromma, han kan nog hjälpa dig.
//Krille
Segelrepartioner kan man bla. göra hos Gransegel i Finntorp, Nortsails på Lidingö, också tror jag att det finns nån lirare på söder som ev kan hjälpa dig.
Gransegel och Northsails står i tel.kat. /Björne
Finns även Saltsjösegel (tror jag de heter) i Saltsjöbaden,de lagar snyggt och bra.
Fast jag har svårt att jämnföra för att jag inte lagat mina segel hos någon annan.
Brädor har jag ingen aning om, fråga på nått varv kanske??
//Johan
Snubben på söder är säkert Björns segelvård. Han har hjälp mig med mina segel!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Reparatiner i Sthlm
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.