Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Res Tipps!
-
EddmaN;480785 wrote:jag funderar på att ta en eller ett par månader i något kitesurfparadis till vintern, typ jan-mars. kanske tidigare. men jag måste bo någonstans där man har tillgång till bredband.
de som jag kollar på är Vietnam, västra australien, sydafrika, brasilien.
Vietnam är det som jag inte riktigt har koll på. Är det någon som har varit där o surfat? Berätta lite om var om det var bra!
tjo
ed
Jan-mars i brasilien e lite to late skulle jag tro, i alla fall inte samma pålitliga vind som på hösten…
nic
-
@EddmaN 480785 wrote:
jag funderar på att ta en eller ett par månader i något kitesurfparadis till vintern, typ jan-mars. kanske tidigare. men jag måste bo någonstans där man har tillgång till bredband.
de som jag kollar på är Vietnam, västra australien, sydafrika, brasilien.
Vietnam är det som jag inte riktigt har koll på. Är det någon som har varit där o surfat? Berätta lite om var om det var bra!
tjo
ed
Fredde har skrivit ett riktigt bra inlägg om hans tid i Vietnam, sök på det i reseforumet.
-
Hua Hin
February to mid May – Afternoon sea breezes 12-20 knots, kicking in around 13:00, building until around 17:00 then decreasing as the sun goes down. -
@Eneroth 480902 wrote:
Hua Hin
February to mid May – Afternoon sea breezes 12-20 knots, kicking in around 13:00, building until around 17:00 then decreasing as the sun goes down.o som någon skrev innan om cabs, Hua Hin är lika exotiskt som gran canaria, visst stranden är stor o fin (oftast) men den är kantad av höghus.
Logga in för att svara.