• Res tips!

Publicerad av jojin på 21 februari, 2006 vid 18:06

Jag planerar att dra iväg 2-3 veckor under slutet av mars för lite skön surfing,
    tyvärr sätter fantasin käppar i hjulet. Jag hoppas därför att denna tråd genererar några bra tips och gärna egna erfarenheter från sköna platser utanför europas gränser.
    Några krav ställs dock på resmålet utöver att det skall finnas obgränsad tillgång till plattvatten, (Ena halvan av resesällskapet saknar all erfarenhet av kitesurfing). Några fina swell att träna upp vågridningen på står högt på min lista, dessutom vill man givetvis slippa allt som påminner om en sunkig våtdräkt. Det viktigaste av allt är dock att stället skall vara jävligt enkelt att ta sig till eftersom vi är tvingade till reguljärflyg (svartlistad hoss alla charterbolag sen det glada 80 talet:-) … Max en transfer från köpenhamn till launchområdet, räknar dock med att hyra bil eller annat färdmedel på platts…
    Så… Finns detta stället eller gapar man efter för mycket igen???

kasimir svarade 18 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • kasimir

Medlem
    23 februari, 2006 vid 08:14

Kan man bli svartlistad så länge. Kan ni inte fråga snällt om ni får åka med? Det är ju snorbilligt att åka till Hurgada i Egyptsien Platt som fan varmt billigt skönt och trevligt så länge man inte har danska flaggan målad i ansiktet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.