-
Resa Januari
Jag har råkat få lite tid o pengar över och funderar på att dra iväg på en kitetrip i slutet på Januari. Nån som har några bra restips för den perioden eller är sugen på att hänga på?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Resa Januari
Jag har råkat få lite tid o pengar över och funderar på att dra iväg på en kitetrip i slutet på Januari. Nån som har några bra restips för den perioden eller är sugen på att hänga på?
Hejdu!
Börjar mer o mer få ihop planerna för en Tarifa-tripp, men som det verkar så kommer vi inte att åka förrän 10:de mars.Har inte koll på vilka som ska med men har du lust är det självklart bara att hänga på. /JB
20/2 – 3/3 är jag i tarifa..
Kul om det kom ned fler svenskar samtidigt.
http://www.sterling.dk säljer biljetter till rätt bra pris fortfarande.
jepp!
Genom Kaj (flysurferimportören) fick vi kontakt med Stefan, Kolla med honom om han har något ledigt.
info@dengs-funsport.de
Jag skall nog ner 11/2-18/2 ungefär. Är det någon annan härifrån där då? Eller vill någon hänga med?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Resa Januari
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.