-
Resa Januari
Jag har råkat få lite tid o pengar över och funderar på att dra iväg på en kitetrip i slutet på Januari. Nån som har några bra restips för den perioden eller är sugen på att hänga på?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Resa Januari
Jag har råkat få lite tid o pengar över och funderar på att dra iväg på en kitetrip i slutet på Januari. Nån som har några bra restips för den perioden eller är sugen på att hänga på?
Hejdu!
Börjar mer o mer få ihop planerna för en Tarifa-tripp, men som det verkar så kommer vi inte att åka förrän 10:de mars.Har inte koll på vilka som ska med men har du lust är det självklart bara att hänga på. /JB
20/2 – 3/3 är jag i tarifa..
Kul om det kom ned fler svenskar samtidigt.
http://www.sterling.dk säljer biljetter till rätt bra pris fortfarande.
jepp!
Genom Kaj (flysurferimportören) fick vi kontakt med Stefan, Kolla med honom om han har något ledigt.
info@dengs-funsport.de
Jag skall nog ner 11/2-18/2 ungefär. Är det någon annan härifrån där då? Eller vill någon hänga med?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Resa Januari
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.