Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Reseberättelse – Maui 2005!! NU MED BILDER!
-
Reseberättelse – Maui 2005!! NU MED BILDER!
Publicerad av adde på 20 april, 2005 vid 07:02basse svarade 19 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Shysst skrivet Adde! Låter som ni haft det gutt, men var är alla bilder då
och var e vinden? svara på maui kanske…. -
Vi har mest lifestyle bilder i vår kamera, Basse&Toka har nog mest lifestyle de också – tanken är att Du skall också dit och uppleva det själv!! Det är värt varenda cent. Vi skall gallra lite och lägga upp.
Staffan lånade med sig Olas riktiga kamera med 300mm och konverter (totalt 600mm) så räkna med riktiga foton snart, troligen på http://www.surfdagboken.se
/adde
-
Av praktisk skäl blev nästan inga av mina surfbilder särskilt bra. Min kamera har bara 4x optisk zoom och Kanaha’s rev, som vi surfade mest, ligger en bit ut. Det blev faktiskt inte så bra ens med videokameran som har 10x zoom + 2x konverter. Eftersom stranden på Kanaha inte är så hög försvinner seglaren snabbt bakom vågorna mellan seglaren och stranden.
Skall se om jag kan plocka ut ett litet axplock så ni känner stämningen.
-
Franz…isco riggar om eftersom masten var lite mjuk för dagens förhållanden….
-
Bra bilder Basse, nu blir man ju ännu mer sugen på att åka tillbaka. Ska se om jag kan skaka fram nå’ra bilder också, återkommer.
Irie Man
-
-
Underbart trevlig läsning! Verkar juh snäppet vassare än Fuerte detta …
Ha de gött!
/Calle
Logga in för att svara.