Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resedagbok marocko… Nu uppdaterad!

• ola_p

Medlem
    4 juni, 2006 vid 13:43

Allright, vi har uppdaterat! Med lite bilder dessutom.

Tackar för våglänken Frippe, såg ju kanske inte sjukt upphetsande ut för de närmaste dagarna, men det kommer väl.

Nu ska vi käka å dra ner till moulay å se om det blir lite vind idag också, verkar lite tveksamt (Mulet, fuktigt och stilla).

• ola_p

Medlem
    11 juni, 2006 vid 19:16

Okaj, uppdaterat igen… Inte med dagens segling men ändå…

• ola_p

Medlem
    22 juni, 2006 vid 19:13

Då har vi fått lite bra förhållanden!
    Uppdaterat!

Jonatan under läppen:
    j_rippar.jpg

Fredrik laddar bakåt:
    freddybackloop.jpg

Mer finns på dagboken.

• lars_k

Medlem
    22 juni, 2006 vid 21:16

Ser gött ut. Fått bättre ordning på våghöjden nu också ser jag! =)

• pederboy

Medlem
    22 juni, 2006 vid 22:11

Nice nice nice.

Tänk den som var där.

Mr Ezzy ser ut att leverera sina fet höga framåt i år oxå.
    Har ni tänkt på hur han för varje dag bestämmer sig för ett hopp och över detta hela dagen, nöta nöta nöta

/Peder

• Oregistrerad

Gäst
    24 juni, 2006 vid 19:52
    Pederboy wrote:
    Nice nice nice.

Tänk den som var där.

Har ni tänkt på hur han för varje dag bestämmer sig för ett hopp och över detta hela dagen, nöta nöta nöta

/Peder

HA!!

Jag och tyskLars drar på måndag för 2 veckor moulay surf…. Hoppas att vinden kommer…. Förra året hade vi 96% segling i två veckor. masthögt 2 dagar… logo kanske ytterligare 2 samt en hel del gubbhöga dagar….

Italienarna vi träffade åkte ALLTID dom två första veckorna i Juli och har sedan skruvmejseln uppfanns alltid haft bra förhållanden!!!

• frippe75

Medlem
    24 juni, 2006 vid 20:10
    Oregistrerad wrote:
    Pederboy wrote:
    Nice nice nice.

Tänk den som var där.

/Peder

HA!!

Jag och tyskLars drar på måndag för 2 veckor moulay surf…. Hoppas att vinden kommer…. Förra året hade vi 96% segling i två veckor. masthögt 2 dagar… logo kanske ytterligare 2 samt en hel del gubbhöga dagar….

Italienarna vi träffade åkte ALLTID dom två första veckorna i Juli och har sedan skruvmejseln uppfanns alltid haft bra förhållanden!!!

Och jag = jag 🙂

• ola_p

Medlem
    24 juni, 2006 vid 22:05

Då lär vi synas, har inte blåst igår eller idag, ser ut att komma imorgon och hålla i sig kommande veckan.

• frippe75

Medlem
    25 juni, 2006 vid 05:23
    Ola_P wrote:
    Då lär vi synas, har inte blåst igår eller idag, ser ut att komma imorgon och hålla i sig kommande veckan.

Jajamensan….

Kul med lite svenskar…. någon att ropa på när man simmar in med bruten mast 🙂

Bor ni i Essaoira eller i Moulay?? Verkar Hamid ha fullt “hus”?

• ola_p

Medlem
    4 juli, 2006 vid 22:07

Uppdaterat igen…

Ser ut som några dagar med ~2meter swell enligt windguru, vilket borde innebära cirka loggo på seten, trevligt!

• ola_p

Medlem
    6 juli, 2006 vid 20:07

Uppdaterad igen!

Ser ut som vi skall få lite feta waves de sista dagarna vi är här, vi håller tummarna…. Och shoppar en ny mast imorgon… 🙁

• mag

Medlem
    6 juli, 2006 vid 20:57

Vad är det för skräpmaster du har?!? 😉
    hoppas att du hittar en ny mast och att vågorna kommer till slut.
    /Magnus

• s

Medlem
    7 juli, 2006 vid 08:17

Jag blir såååååå avundsjuk!!!
    Även om vinden är upp och ner, och likadant med vågorna, så är det sjukt skönt at vara i Marocko!!! Vi kommer tillbaka något år, jag försäkrar er!

Men i år kommer vi nog inte ha det helt pissigt i Oman heller, kolla denna: http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=5814

Hälsa till poolaren Hamid, Rachid och hela familjen Badi!

Ola! Du har ett personligt meddelande att läsa!

/Staffan

• ola_p

Medlem
    7 juli, 2006 vid 22:24
    S.. wrote:
    Jag blir såååååå avundsjuk!!!
    Även om vinden är upp och ner, och likadant med vågorna, så är det sjukt skönt at vara i Marocko!!! Vi kommer tillbaka något år, jag försäkrar er!

Men i år kommer vi nog inte ha det helt pissigt i Oman heller, kolla denna: http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=5814

Hälsa till poolaren Hamid, Rachid och hela familjen Badi!

Ola! Du har ett personligt meddelande att läsa!

/Staffan

Fyyyyfan! Ser ju riktigt bra ut det där, ser fram emot bilder och berättelser…

(Har precis uppdaterat med dagens segling.)

• ola_p

Medlem
    10 juli, 2006 vid 12:09

Uppdaterat igen…

Jonatan laddade hårt igår, drog av brädan med en 6 meters framåt..!

frippe75: Kan du bidra med sekvensen på framåten? Hade varit fett!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resedagbok marocko… Nu uppdaterad!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.