Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Resefilm från Dom.rep o coche
-
niceé
Värme! man vill ju bara bort från slasket!Sista låten Electric gang – dancefloor (first_version) (tror inte det är ok att ladda upp här)
Favoriten
Felix Da Housecat-Madame_Hollywood_(Tigas_Mr_Hollywood_Mix) -
för jävla fint grabbar!! fan va ni köttar! jävligt kul o se
-
xenofon;434426 wrote:niceé
Värme! man vill ju bara bort från slasket!Sista låten Electric gang – dancefloor (first_version) (tror inte det är ok att ladda upp här)
Favoriten
Felix Da Housecat-Madame_Hollywood_(Tigas_Mr_Hollywood_Mix)jodå…. det är tillåtet!!
-
@Mattijas 434415 wrote:
hehe ja man blev ju så lessen =(, lite av ett mysterium den där stölden =S.
Men o andra sidan fick man en liten inblick om hur rättsväsendet fungerar där. =)haha inte alls menar du , eller hyffsat ok efter några dollars under bordet.
-
go åkning!!
men filmen, tjae… Jag får väl vara den första att gnälla lite, kanske börjar bli för gammal eller nåt men alla dessa snabba klipp alltså. var asball när mtv började med det 1992 men nu….. filmen var bra bitvis iaf när man fick se lite åkning.
Å musiken var väl humm.. nåt som liknade lite musik fast sämre.
Men fortfarande kul att se på film även om jag själv inte hade gjort den på det viset. Du är ju betydligt bättre än mig, jag är för lat för att filma å redigera å greja.
-
men schyyyra, kan du ladda upp låtarna äru snäll… limewire hittar inte dem!
-
Helt enkelt sjuk fint där… tomten, jag vill ha en kite!!
Logga in för att svara.