• sourra

Medlem
    21 september, 2007 vid 07:31

@_Sofia_ 416856 wrote:

hur länge tillbrukar folk köra ute i kylan?

Ungefär 7 månader till, sen blir det varmare.

• _sofia_

Medlem
    21 september, 2007 vid 07:46

de låter bra, längtar dit… =)

• axx

Medlem
    21 september, 2007 vid 09:00

jag jobbar i floby men bor i gbg.. brukar åka tåg till gbg och sen ta bilen till stranden.

• fesen

Medlem
    21 september, 2007 vid 19:16

@_Sofia_ 416856 wrote:

(Fesen) Jag syftade på reskompis mellan herrljunga- Borås- Varberg som e på vägen..

Jag var med på det. Men att köra ensam i Varbergstrakten behövs aldrig…det finns alltid någon som är ute. Hojta lite här innan du letar dig ner, om du nu inte råkat plocka upp någon som råkar bo på vägen söderöver.

• sahlin

Medlem
    21 september, 2007 vid 19:32

haha.. nästa gång jag behöver hjälp på steffo så ska jag uppge mig för å vara tjej.. hade det varit en snubbe som startat denna tråd hade på sin höjd nån svarat “synd för dej..”

Men jag är ju inte den som e den.. kika in på http://www.lidkopingsurf.se om du vill ha info om spotsen kring vänern..

• fesen

Medlem
    21 september, 2007 vid 19:46

Precis. Jag fattar inte varför tjejer skulle behöva åka ensamma. Finns ju alltid någon snubbe som vill med. Lite fuskigt och ojämställt faktiskt.

• sahlin

Medlem
    21 september, 2007 vid 19:51

haha. nä men killar e äcliga å flickor fina… i regel..

• fesen

Medlem
    21 september, 2007 vid 20:07

Dagens sanning 🙂

• fesen

Medlem
    21 september, 2007 vid 20:08

I Spanien hade dom tjejer med mustach…dom var lite äckliga iofs 🙂

• tetras

Medlem
    22 september, 2007 vid 09:48

@Eddie 416809 wrote:

Se där, det hjalpte ju…. nu har du andrat den!
    Duktig kicka!!
    😉

Peace!

börjar du få tråkigt, ingen och “hacka på” på länge

• _sofia_

Medlem
    22 september, 2007 vid 13:04

så ni tror att vi tjejer har de lättare me att ragga folk.. delvis sant men om man ska kolla vart folk ska någonstans och när så e de väl här. Och nästa gång ja ska ner blir imon sön om de ser lovande ut, antar att fler ska dit? =)

• fraulainen

Medlem
    22 september, 2007 vid 14:34

Efter att ha läst igenom den här tråden drar jag slutsatsen att kitesurfare är ett sexuellt frustrerat släkte. Hur lyckas ett gäng sugna skåningar hamna i en tråd skapad av en tjej som vill samåka från en ort som ligger nordost om Göteborg?

• henkish

Medlem
    22 september, 2007 vid 19:34

vem e inte frustreead…??

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.