Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Reseselskap WA okt-dec

• Reseselskap WA okt-dec

Publicerad av rocklund på 17 augusti, 2008 vid 10:34

Tja.

Tänkte ta en vindsurfingresa till WA i oktober och stanna tre månader. Jag söker någon att resa med för att lättare kunna ta sig runt längs kusten.

Tacksam för svar.

mvh,
    Olof

hanko svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rocklund

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 17:20

ojsan…drygt felstavad rubriken blev 😛

• oscar

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 07:26

Om du inte hittar ngn att åka med här hemma så åk till Lancelin först. Där hittar du garanterat några att åka vidare med.

• rocklund

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 19:25

Tack för tipset. Får passera perth och lancelin först då 🙂

• hanko

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 19:36

@RockLund 493593 wrote:

Tack för tipset. Får passera perth och lancelin först då 🙂

Eller åk söderut till Margret River…där är det oxå många att träffa o kanske cruisa vidare med..! lite tyskvarning bara hehe..!

Vet inte hur erfaren du e men kanske inte bästa stället att börja på..! ganska brutalt rev.!

Lancelin är bra för där finns både snälla o ilskna rev…! Geraldton är ännu snällare med Coronation Beach strax norröver Geraldton.!

Ha en trevlig resa! Jag har varken pengar, tid eller familjeliv som tillåter fler Aussie-trips men får nöja mig med de två resor jag varit där!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Reseselskap WA okt-dec

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.