Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Resmål oktober – latmask

• Resmål oktober – latmask

Publicerad av jkm75 på 22 juli, 2012 vid 12:52

Jo jag e lat. Sökning i forum e inte min starka sida…..

Är här någon som kan ge goda referenser på ett resmål enligt följande ekvation:

Oktober + en vecka + all inclusive med varma pooler till små barn + bra nybörjarspot (grunt & platt) + max 10h flyg.

Tacksam för all input!

Har funderat på Egypten, Turkiet, cap verde etc. Men vill gärna få input av ngn som varit där och upplevt stället. Samt exakt vilket hotell eller researrangören som rekommenderas.

jkm75 svarade 12 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • ankpelle

Medlem
    22 juli, 2012 vid 16:27

egypten, bra strand (hotellets egna) bra hotell, ok mat ( all inc ) dock massor med dryga äckligt tråkiga ryssar som tror dom äger värden. Men jag hade 38 grader i luften 8-10 ms en hel vecka i sträck alltid onshooooooooore! vi var typ 2 kitare. vi ska åka tillbaka i höst igen!

• jkm75

Medlem
    23 juli, 2012 vid 12:38
    Ankpelle;693741 wrote:
    egypten, bra strand (hotellets egna) bra hotell, ok mat ( all inc ) dock massor med dryga äckligt tråkiga ryssar som tror dom äger värden. Men jag hade 38 grader i luften 8-10 ms en hel vecka i sträck alltid onshooooooooore! vi var typ 2 kitare. vi ska åka tillbaka i höst igen!

Låter toppen! Var i Egypten? Vilket hotell e bra?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Resmål oktober – latmask

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.