Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Restips Karibien please!

• Restips Karibien please!

Publicerad av wolfmeister på 3 mars, 2009 vid 23:49

Tänkte dra till Karibien i mars och vindsurfa, men vill prova på något annat än Cabarete och Margarita den här gången. Någon som har info om och erfarenheter från Antigua? Ett annat alternativ är Aruba eller Guadalope. Mottager tacksamt info om boende och hyra av utrustning från öarna!

hampuss svarade 16 år sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • pgvirtual

Medlem
    4 mars, 2009 vid 07:50

Har varit på Barabados ett par gånger, i Silver Sands. Fint ställe. Rekommenderas.
    Passar bäst om man inte har så mycket vikt att sätta på vågen, http://www.club-mistral.com/en/destinations/weather/1, vinden är ofta 5.7 också för små killar.

• dr-masse

Medlem
    4 mars, 2009 vid 10:17

antigua är jädrigt spartansk… typ ghetto… mer kite än vindsurf

• larry

Medlem
    5 mars, 2009 vid 10:18

Antigua är dyrt och inte så kul.
    Guadelope är en fin ö och kul att åka runt på.

Av dessa två skulle jag aldrig tveka på att ta Guadelope, men jag vet inte om det är speciellt blåsigt. Det var ingen vind på någon av ställena när jag var där. Jag har för mig att det var sommartid.

//L

• mag

Medlem
    5 mars, 2009 vid 19:52

Ta en restresa med Langley till Guadelupe!
    Magnus

• hampuss

Medlem
    6 mars, 2009 vid 13:47

En bra grej med att åka med langley dit är att det bara kostar 500kr t.o.r för brädan..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Restips Karibien please!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.