Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resultat AWT San Carlos

• dr-masse

Medlem
    15 augusti, 2012 vid 09:23

Men den största nyheten är väl att AWT lyckas dra ihop en tour med vågseglingstävlingar värda namnet med en täckning och ett format som ställer PWA rejält i skamvrån…

Grymt kul att följa AWT!

• jesper-b

Medlem
    15 augusti, 2012 vid 10:13

Håller med, grattis även till alla bakom AWT!

/JB

• jesper-b

Medlem
    15 augusti, 2012 vid 10:24

Föresten, San Carlos är ju ett av de riktigt fin gamla vindsurfspots som jänkarna åkt till i alla år. Alltid side-off och cleana vågor. Det var tydligen skitsmått före och i början av tävlingarna, ser ut som mitt favo Gotlandsspot såg ut förra veckan i size och riktning, men ändå kul. Casey (15 år) som leder AWT i ungdomsklassen leker loss, och jag tycker det påminner sååå mycket om hagen, om än längre rides:

http://vimeo.com/47003886#

/JB

• svenne

Medlem
    15 augusti, 2012 vid 10:42

Jag gillar stenhårt att AWT inte bara är en Pro-cirkus utan också har en fullsatt amatörklass vid varje tävling. Kudos!

• oldschool

Medlem
    16 augusti, 2012 vid 07:07

Ahhhh…nästa stop – Pacasmayo – ser ut å kunna bli riktigt nice…långa fina vågor!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resultat AWT San Carlos

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.