Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Resultat Per Anderssons minnesrace

• badjanne

Medlem
    26 maj, 2008 vid 12:57

Fick ett mail:
    Hej Jan,
    Är vindsurfare linsluser eller bara just linsluser?
    Du får därför ursäkta frågan om du har någon bild på en tapper själ som bara hann med de två sista heaten (SWE 400)? RS Slaom och vit väst/tröja.

Du kommer säkert att få massa frågor om detta så varför inte smälla upp ett gratis Picasa webalbum ?

Mvh, Jonas

Här kommer några bilder till.
    Vad är Picasa?

• badjanne

Medlem
    26 maj, 2008 vid 13:02

@tobhed 469365 wrote:

Jag har med mig lattor till dig Sebastian från surfers paradise – om du eller någon som känner Sebastian får gärna höra av sig då jag inte har en susining om hur jag ska få tag på Sebastian annars

Hej Tobias
    Bra palcering på Öland men du måste pumpa mycket hårdare. Nu e de styrketräning som gäller. 50 armhävningar före frukost.

Sebastian kommer hem till mig ikväll för att hämta en mastförlängare han glömde i Klagshamn i går.

• tobhed

Medlem
    26 maj, 2008 vid 13:30
    Badjanne;469372 wrote:
    Hej Tobias
    Bra palcering på Öland men du måste pumpa mycket hårdare. Nu e de styrketräning som gäller. 50 armhävningar före frukost.

Sebastian kommer hem till mig ikväll för att hämta en mastförlängare han glömde i Klagshamn i går.

He-he, inte så mycket pumpande som behövdes på Öland, blåste som aldrig förr…
    Kan du be Sebastian att kontakta mig så ska han få sina lattor.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Resultat Per Anderssons minnesrace

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.