Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Revolution mot handtag… Men glimten i ögat.
-
Revolution mot handtag… Men glimten i ögat.
mania svarade 16 år, 2 månader sedan 35 Medlemmar · 75 Svar
-
@nordstedt 510241 wrote:
Brukar inte dina damer vara av den kalibern att dom rammar den tunna dörren ganska lätt 😉
men dom behöver ju också kärlek här i livet.
-
@nordstedt 510241 wrote:
Brukar inte dina damer vara av den kalibern att dom rammar den tunna dörren ganska lätt 😉
hahaha.. dom tar sig fan genom väggen med
-
@mjersen 510275 wrote:
hahaha.. dom tar sig fan genom väggen med
Haha, ja den mannen har verkligen förmågan att se inre skönhet hos damer. Som han uttryckte det efter han kört bortamatch med en av sina damor: “att hångla med henne var som att rulla sig i en skinnsoffa”
-
@sourra 510370 wrote:
Haha, ja den mannen har verkligen förmågan att se inre skönhet hos damer. Som han uttryckte det efter han kört bortamatch med en av sina damor: “att hångla med henne var som att rulla sig i en skinnsoffa”
Och var fan fick du nu det ifrån din jävla pajjas.
-
Handlade inte denna tråden om handtag för några timmar sen? Någon som vill köpa ett förresten?
-
@Krillan82 510371 wrote:
Och var fan fick du nu det ifrån din jävla pajjas.
Du får sluta ringa på fyllan och bikta dig. Jag gillar för övrigt handtag. De är så praktiska när man ska bära brädan.
-
Henke jag håller med dig till 100%. BORT MED HANDTAG, LÅT PUNGEN HÄNGA FRITT!!!
-
@nordstedt 510372 wrote:
Handlade inte denna tråden om handtag för några timmar sen? Någon som vill köpa ett förresten?
Japp… först i sverige med att göra DUBEL HAND BOARD OF. tänkte sätta det på undersidan av brädan…
MEST FÖR ATT JÄVLAS MED HENKE MAN :santa:
-
Jag tycker det ar skitfult med handtag jag med, plus att man far ont i tan nar man flyger ur stroppen i en loop o landar med handtaget mellan tarna..
Men som sagt, Damo’s boardoffs o angelwalks ar fan insane snyggt. -
nordstedt;510241 wrote:Brukar inte dina damer vara av den kalibern att dom rammar den tunna dörren ganska lätt 😉
HA ha ha haha!
-
@nordstedt 510372 wrote:
Beror på vilken bilmodell och färg det kommer ifrån. Man vill ju veta att det gör sig estetiskt på husvagnen innan man slår till.
Om det som tidigare var en sovrumsdörr inte bara är en sån där wellpappgrej med lite låtsasfanér på, så kanske jag betalar något för resterna av den oxå.
-
jenselias;510406 wrote:Beror på vilken bilmodell och färg det kommer ifrån. Man vill ju veta att det gör sig estetiskt på husvagnen innan man slår till.
Om det som tidigare var en sovrumsdörr inte bara är en sån där wellpappgrej med lite låtsasfanér på, så kanske jag betalar något för resterna av den oxå.
Självklart är det ordentliga saker! Ryckte loss det från den här gamla kistan och har haft det på brädan ett tag men nu vill jag ha ett nytt som är lite större.
Logga in för att svara.