Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rhodes – Prasonisi

• Rhodes – Prasonisi

Publicerad av dabban på 28 maj, 2011 vid 07:39

Säsongen är i gång här nere i Prasonisi och sista minuten biljetterna till Rhodos kostar mindre än en utekväll .

Spoten är perfekt med en plattvatten och en vågsida på samma ställe, det finns 2 restauranger på plats och 2 supermarkets.

Det är varmt och det går att köra utan våtrdäkt och det är vind för en 9m2 / 11m2 varje dag. 3 dagar varannan vecka är det ingen vind.

Jag har bra kontakt med de 3 kitecentrerna här och de har transfer flygplatsen- prasonisi som enkelt går att boka,

Följ mig gärna här nere på min hemsida och är ni intresserade av att komma ner hjälper jag gärna till det är mitt tredje år här på Rhodos. Det bara mejla

http://www.MikaelDabrowski.com

Kite@mikaeldabrowski.com

alesand svarade 13 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • stebe

Medlem
    28 maj, 2011 vid 16:33

Låter grymt 🙂 Har du länkar till några schyssta boenden nära spoten?

• sponge

Medlem
    28 maj, 2011 vid 21:19

Låter bra ska ner till Rhodos nästa vecka. Blir att hyra bil och testa lite olika spots.

• alesand

Medlem
    29 maj, 2011 vid 18:14

Nice Mike!!
    Dra upp lite bilder snart, så vi får se dig in action! Du behöver int vänta med att skicka in dem till Kiteworld först, som förra året 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rhodes – Prasonisi

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.