-
Rhodos i maj
Jag planerar en kiteresa i maj och har fått höra att Rhodos ska vara bra.
Är det någon som vet om det är vindsäkert?
Eller ska man sikta på något annat land i maj?
//Tommy
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rhodos i maj
Jag planerar en kiteresa i maj och har fått höra att Rhodos ska vara bra.
Är det någon som vet om det är vindsäkert?
Eller ska man sikta på något annat land i maj?
//Tommy
åk längst ner om du vill ha gött me vind!! har inte sten koll på maj men senare på sommaren blåser där typ alltid
Jag var där två sista veckorna i juni förra året och då var det vind nästan varje dag. Tydligen hade det varit kass innan och enligt localsen så är det säkrast från mitten av juni och framåt. Om du verkligen vill ha det vindsäkert så tror jag att egypten har kommit igång ordentligt i maj.
Stanna i europa, om du inte ar galen i egyptisk mat… Vi haller pa att peta igang en liten aventyrsfirma har. Men jag kan ju tipsa dig om att fran Trapanis flygplats till europas basta plattvattenspot ar det ca 5 km… Vill du veta mer kan du ju ringa 0039 333 900 4343.
Finns aven nagon vag att surfa, mkt att upptacka.
Stefan
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rhodos i maj
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.