Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rhodos i maj

• Rhodos i maj

Publicerad av tommye på 30 mars, 2011 vid 18:47

Jag planerar en kiteresa i maj och har fått höra att Rhodos ska vara bra.

Är det någon som vet om det är vindsäkert?

Eller ska man sikta på något annat land i maj?

//Tommy

kitetarzan svarade 13 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • johanw

Medlem
    31 mars, 2011 vid 17:32

åk längst ner om du vill ha gött me vind!! har inte sten koll på maj men senare på sommaren blåser där typ alltid

• tommye

Medlem
    31 mars, 2011 vid 18:58

Ok tack!

• nordstedt

Medlem
    31 mars, 2011 vid 20:03

Jag var där två sista veckorna i juni förra året och då var det vind nästan varje dag. Tydligen hade det varit kass innan och enligt localsen så är det säkrast från mitten av juni och framåt. Om du verkligen vill ha det vindsäkert så tror jag att egypten har kommit igång ordentligt i maj.

• kitetarzan

Medlem
    5 april, 2011 vid 19:06

Stanna i europa, om du inte ar galen i egyptisk mat… Vi haller pa att peta igang en liten aventyrsfirma har. Men jag kan ju tipsa dig om att fran Trapanis flygplats till europas basta plattvattenspot ar det ca 5 km… Vill du veta mer kan du ju ringa 0039 333 900 4343.
    Finns aven nagon vag att surfa, mkt att upptacka.

Stefan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rhodos i maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.