Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rhodos nästa vecka

• Rhodos nästa vecka

Publicerad av suecocabron på 24 april, 2007 vid 12:51

Jag vet att detta inte är rätt forum, men då resedelen verkar vara lite död testar jag här..

Är det någon mer härifrån konfen som skall ner till Rhodos nästa vecka? Hade varit kul att få kontakt med lite andra, tänkte själv köra freeride och hoppas lära mig gippa och vattenstarta ordentligt 😀

Hoppas på bra action och att många slutit upp!

mang-e svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • the_novice

Medlem
    24 april, 2007 vid 19:11

Ja jag skall dit, hoppas på mycket vind och platt speedvatten…

Har hört rykten om att Flyme skall starta upp igen, nu med ännu lägre priser, billigare flygplan och billigare personal… 😀

• canoya

Medlem
    25 april, 2007 vid 06:12

Tur han har yllemössa så han inte fryser om öronen!

• mang-e

Medlem
    25 april, 2007 vid 08:04

*ASG*……..snacka om skön bild, helt underbar:wink: (men har han inte centerbordet åt fel håll…..he he)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rhodos nästa vecka

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.