• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 17:31

Hur gick det Stellan? Vad blåste det?

• stellan

Medlem
    8 september, 2004 vid 19:33

Det gick bra. 7-9 fram till kl 19. Väldigt varmt i vattnet. Tror det kommer lite bilder på spektaklet snart kanske

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 19:39

Gött körde du också med shortie idag då? wink.gif

• stellan

Medlem
    8 september, 2004 vid 19:49

Visst – under Pyron!

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 20:22

grin.gif grin.gif

• donavon

Medlem
    8 september, 2004 vid 21:54

Grabbar, bor själv inte så långt bort från ribban men jag drar mig alltid själv till näset när jag ska köra. Då frågar jag er, är det verkligen schysst att köra på ribban och i så fall var? Tänkte testa det någon gång..

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 23:22

Vid nordlig vind så funkar Ribban lite stenar och skit så man får vara lite försiktig.

Bor man nära så är det helt ok slipper ju dyra bensin pengar och du är snabbt både på plats och hemma igen.

Funkar ju inte när det är högsäsong för badgäster undantaget när det blåser 8 m/s eller mer då är det folktomt i allafall.

Lördagar och Söndagar långt in på hösten kan det vara mycket folk så var försiktig och stör inte folket omkring inklusive windsurfarna så kan vi säkert använda Ribban till och från.

Men vi får väl se det som en nordlig spot och det blåser ju inte så ofta nordligt. Till höger om kallbadhuset om kring 75 meter så brukar vi hålla till.

• donavon

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:22

Tack för ett bra svar så ses vi kanske där någon gång i framtiden! Ha det fett!

• skanepaul

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:30

Säger bara en sak…helgen…sydkusten…vågor…

• skanepaul

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:37

Lite bilder från ribban.

Foto Patrikol, från nån gång i maj tror jag. Bra ladd, men körde på en lånad 115 bräda som inte var helt lätt att hantera så jag provar gärna ribban igen vid annat tillfälle, ganska kul att det liksom är mitt i stan.

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:50

Ja fy fan så fort jag blivit bättre så är det vågor som gäller! smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.