Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dans

• lina

Medlem
    10 mars, 2006 vid 18:51

det var det peter! jag kommer! men har feber fortfarande så jag kanske sitter i bilen och pimplar kaffe o fotar bara. måste ut ur lägenheten iaf o snack lite med rediga människor haha

• sidpiraya

Medlem
    11 mars, 2006 vid 08:54

Vet i fan vad som hände men på nått mystiskt viss är jag vaken kan bara svagt ana wiskey smaken i munnen så va fan jag är på plats 10.30

• sidpiraya

Medlem
    11 mars, 2006 vid 14:26

Tack för en grymt trevlig dag boys and girls.

• patrikol

Medlem
    11 mars, 2006 vid 14:43
    sidpiraya wrote:
    Tack för en grymt trevlig dag boys and girls.
    Henke lät lyrisk när jag pratade med honom i telefonen han körde en 12a just då.

Men hallå var är bilderna?

• pjoter

Medlem
    11 mars, 2006 vid 14:49

mm tack för en go dag!!
    man e något mörbultad nu men kul va de.

• sidpiraya

Medlem
    11 mars, 2006 vid 14:50

ingen kamera med mig i dag, men kan säga att snökite är överskattat tradigt och inget kul. Men fyrhjuling och snowskate det är roligt det.

• fredde

Medlem
    11 mars, 2006 vid 14:52
    sidpiraya wrote:
    ingen kamera med mig i dag, men kan säga att snökite är överskattat tradigt och inget kul. Men fyrhjuling och snowskate det är roligt det.

glöm inte pulka efter fyrhjuling…. jag ska se när jag orkar lägg aut lite bilder….

• pjoter

Medlem
    11 mars, 2006 vid 14:55

bandana, de e ju bara för att du inte satte några gubba-railys idag. 😉

• tomw

Medlem
    12 mars, 2006 vid 20:00

Shit!

Jag sover o kollar inte surfzonen och missade detta!

Maybe next time.

TW

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dans

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.