Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Richard Boudia
-
Richard Boudia
Publicerad av kicki på 28 november, 2003 vid 15:32Alltså den killen har sånt flyt. Trevlig och så men va faan inte den läckraste av alla men nu är det andra gången jag ser honom med en super läcker brud i dessa sammanhang. Sist var det i kitesurf tidningen i en Soöruz reklam där han är näck med en skit snygg brud.
Kitar han något?
Kolla vad jag pratar om ”Giving kiteboaringlessons IS NOT boring”
http://www.kiteboarding.be/frameset2.htmanonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Rushguard å boardershorts…det e fan nyckeln till att fixa brudar och se tuff ut på stranden.
-
Har en föraning om att tjejen på bilden är model, inte vilken kitechick som helst, och att det är en arrangerade photoshoot… Men Han är fortfarande ett svin…
-
Svar till:
Har en föraning om att tjejen på bilden är model, inte vilken kitechick som helst, och att det är en arrangerade photoshoot… Men Han är fortfarande ett svin…
[/ QUOTE ]
Svin? varför är han ett svin? -
vad är rushguard, något nytt och fräckt? låter som en deo.
-
Surf T-shirt eller tröja som används tillsammans med surfshorts eller som namnet säger rash=utslag gard=skydd/vakta men gard kunde du säkert redan. Skydd mot utslag som man kan få av neoprendräkt eller solen.
-
antingen har jag missat något eller så heter det rashguard, inte RUSHguard?
-
precis… därav frågan. men om man t ex har läst surfers paradise katalogen lite för mycket kan man nog inbilla sig att det heter rushguard och ej rashguard.
-
jag har alltid lärt mig att det heter Rashguard..
om då patrikol´s version är sann med det där UTSLAG så heter det Rash inte rush.. -
Patrik är jävlig på engelska dock inte lika vass på stavning!
Skall säkert vara Rash inte Rush för det betyder rusning som rusningstrafik och det får man ju antaga att den inte skyddar mot. He He
-
Tack Hengo jag är inte lika vass på stavning så jag kollade hur föregånde hade stavat.!
-
Svar till:
precis… därav frågan. men om man t ex har läst surfers paradise katalogen lite för mycket kan man nog inbilla sig att det heter rushguard och ej rashguard.
[/ QUOTE ]
RASHguard kids
-
eller LYCRA fast det är fransosernas namn på skiten
-
Fan vi ni är duktiga och präktiga allihop.
Tyvärr kan jag ju avslöja att det där är min brud. Nu jävlar vet jag vad hon gjorde för ett tag sedan.
Ja fy fan vad livet överaskar.
Hmmm, undrar vad hon gjorde av lille Fabian!!!
/H
-
framförallt är det ju en tröja som gör att man inte blir helt uppfläkt av vaxet på en surfbräda när man paddlar, sen att den skyddar mot solen är en bonus.
Logga in för att svara.