Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Riddarfjärden

• Riddarfjärden

Publicerad av nachoman på 22 oktober, 2008 vid 17:38

Nu är det här ämnet uppe igen!
    Var nere en sväng vid Norr Mälarstrand vid lunchen och såg att det blåste finfint (visst är det lite byigt och jävligt men man får ju inte vara bortskämd när man bor på ostkusten)! Tänkte hämta grejorna och köra en sväng men insåg att jag inte skulle hinna. Nu ska det ju blåsa samma riktning i flera dagar till och det vore kul att vara några stycken som stack ut där.

Har ju sett att det finns en massa Kungsholmen locals här på forumet och självklart alla andra som bor i stan. Kan vi inte samlas och köra en sväng nu när vinden ser ut att komma? Vilka är på?

ebh svarade 16 år sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • Borttagen användare

Borttagen användare
    22 oktober, 2008 vid 18:32

Jag tycker det skulle vara häftigt ! Fast man vill ju inte sumpa en superdag vid tex Fituna

• staffomania

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 18:46
    SolnaUrban;510542 wrote:
    Jag tycker det skulle vara häftigt ! Fast man vill ju inte sumpa en superdag vid tex Fituna

Såg att blåste riktigt bra idag på lunchen. Kanske borde ta med grejerna på jobbet (jobbar på norrmälarstrand) 🙂

• filipl

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 20:22

Jag är eventuellt på, kan segla lördag och söndag.

Om det blir 14-18 m/s på söndag som prognosen säger nu kan jag tänka mig att segla på Riddarfjärden för att, för en gångs skull, få lite mindre vind.

Vi kan väl stämma av framåt helgen, jag brukar alltid skriva in, oftast någon dag innan, vart jag åker.

Filip

• ebh

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 21:35

Stod på krönet Västerbron tisdag 21 okt 13.15 när en seglare med stoooort segel och dansk flagga på seglade längs med Norr Mälarstrand. Vem var du? Tyvärr ingen planing men uppe på bron blåste det ordentligt!
    /ebh

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Riddarfjärden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.