Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rigg och vattenstart – nu på fredag!

• badjanne

Medlem
    14 augusti, 2012 vid 08:14

Fint intiativ som andra klubbar borde ta efter.

• svenne

Medlem
    15 augusti, 2012 vid 23:12

Det är flera som har frågat samma två frågor.

1. Måste jag ha med mig ett segel?
    Nej, det är bara om du vill ha hjälp med seglet eller vill jämföra din riggning. Om du har möjlighet att ta med så gör det, men det är helt okej att komma utan.

2. Ska jag ta med bräda också?
    Behövs inte, vi kommer inte vara på vattnet utan på land hela tiden.

Och kan du inte komma till 18.00, kom så fort du har möjlighet. Vi lär nog hålla på några timmar.

@Badjanne. tack, jag tror att det behövs mer sånt här! 🙂

• svenne

Medlem
    17 augusti, 2012 vid 08:58

Jag bumpar min egen tråd. Hell yeah!

• badjanne

Medlem
    17 augusti, 2012 vid 09:16

@Badjanne. tack, jag tror att det behövs mer sånt här!

Vi borde lobba en del kända nyhetsankare, poliker eller andra kändisar. Anna Lööv är nog mottaglig för en gratis vindsurfkurs för sina partimedlemmar. Nåja lite kan hon väl betala. Björn Ragneli gillar ju att synas och sen har vi många på länstyrelserna här i Reepaulacity och övriga Sverige. Det gäller att synas i rätt forum.

Det tråkiga är att ideelt arbete finns knappt kvar i Sveriga inom idrottsrörelsen längre.
    Som sagt syns vi inte får vi heller ingen återväxt. Kolla i Holland där vindsurfing och SUP är grymt stort.
    Jag har försökt få igång SUP i kanalen nu till Malmöfestivalen men intresset är klent.

• svenne

Medlem
    17 augusti, 2012 vid 09:26

Jag tänker Angelina Jolie, men det är mer kroppsliga intressen än sportsliga.

För övrigt håller jag med dig. Numera gör man något “ideellt” om man vinner något tillbaka, tyvärr. Att låta smågrabbarna vara med i idrottsföreningen hemma är dyrare än att låta dem börja med golf, eftersom hela anläggningen drivs av personal.

Tur för mig att de gillar cykling och surf! 🙂

• jpo

Medlem
    19 augusti, 2012 vid 15:41

Fan, såg detta för sent!! Hoppas det blir fler gånger! Mycket bra initiativ!! Kom det många till Närlunda?
    // Jens

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rigg och vattenstart – nu på fredag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.